sinsyv Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Hei. Skal kjøpe en ny tv, noe som virkelig er på tide. Så da lurer jeg på hvilke tv dere anbefaler rundt denne prisklassen 8000,- . Str fra 42-50". Bruker tven, til vanlig tv titting og film (BD) Siden det ikke er noen som har vært interessert å svare, kan noen guide meg til hva som er mest viktig for deres bruk? Tok en titt på denne tven og ser jo bra ut i mine øyne, noen synspunketer? http://www.komplett....aspx?sku=751433 På forhånd tusen takk. Sinsyv. Endret 2. februar 2013 av sinsyv Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Bang pr buck i 8000klassen er panasonic st50 Philips har solgt vekk audio og video avdelingen sin... r.i.p phillips Endret 2. februar 2013 av samco Lenke til kommentar
sinsyv Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Skal ta det til etterrettning. Etter å ha lest flere anmeldelser så vikrer dette som en klar første plass til ihvertfall. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå