kalleklovn12 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Neon som har opplevd lignende med samme hk? Det knitrer også noe. Se på temps på hk: Endret 1. februar 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Får ikke samme temperaturen jeg i alle fall: Det må nevnes at jeg ikke overklokker noe som helst på mitt oppsett. I tillegg har jeg tidligere erfart at temperaturer registrert på auxtin på asus-kort skal tas med en klype salt. Oppsettet mitt står i profilen min om du trenger et sammenligningsgrunnlag. Endret 1. februar 2013 av kaffegruff Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Merkelig.. Syns 510 grader virker noe høyt Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Merkelig.. Syns 510 grader virker noe høyt Som sagt synes jeg du skal ta denne temperaturmålingen med en god klype salt - den er i praksis ikke mulig. Du bruker siste versjon av hwmonitor, ikke sant? Siste utgave av bios? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Som sagt synes jeg du skal ta denne temperaturmålingen med en god klype salt - den er i praksis ikke mulig. Du bruker siste versjon av hwmonitor, ikke sant? Siste utgave av bios? Oppdaterer hwmonitor nå.. Får se da.. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 De målingene i HWMonitor skal du ikke stole på. Jeg fikk 128 grader, sjekket i BIOS og med temp monitor til Asus, 27 grader var den virkelige temperaturen. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Typisk indikasjon på sensorfeil, eller manglende sensor for den del. Tall som 112, 127, 128 og annet på hundretallet er vanlig, men over 500C var litt drøyt Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Typisk indikasjon på sensorfeil, eller manglende sensor for den del. Tall som 112, 127, 128 og annet på hundretallet er vanlig, men over 500C var litt drøyt Tenkte det jeg også Lenke til kommentar
sikki Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 på hw så stemmer ikke det med cpu max. siden det er en bug. den står hos meg og ofte høyt i tempratur. hadde cpu vært 512 grader hadde pcen din skrudd seg av . Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 på hw så stemmer ikke det med cpu max. siden det er en bug. den står hos meg og ofte høyt i tempratur. hadde cpu vært 512 grader hadde pcen din skrudd seg av . Vet det. Jeg skjønte at den ikke var så høy. Godt vi er flere som opplever det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå