Arodem Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ratchet & Clank-skaperens samarbeidsspill kommer senere enn planlagt. Les hele saken Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har ikke troa på dette spillet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Dette burde de heller utsette til høsten og lansere det med de nye konsollene. Ellers kommer det til å bombe hardt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har ikke troa på dette spillet. Det er jo Insomniac som står bak, så rent spillmessig vet vi jo at det blir bra. Men salgsmessig vil det neppe gå særlig bra, skiller seg ikke nok ut i mengden. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det er jo Insomniac som står bak, så rent spillmessig vet vi jo at det blir bra. Men salgsmessig vil det neppe gå særlig bra, skiller seg ikke nok ut i mengden. Det er jo derfor jeg ikke har troa på det, liker ikke spilla til Insomniac. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det er jo derfor jeg ikke har troa på det, liker ikke spilla til Insomniac. Da så. Du liker rett og slett ikke gode spill. Hver sin smak. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Da så. Du liker rett og slett ikke gode spill. Hver sin smak. Sikkert gode spill for folk med dårlig smak. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 jeg har ikke troa på det her prosjektet lengre, det så meget lovende ut i begynnelsen. så forandra de det helt... nå ser det bare rett og slett kjedelig ut. Lenke til kommentar
FuzzyFarm Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Da så. Du liker rett og slett ikke gode spill. Hver sin smak.Sikkert gode spill for folk med dårlig smak. Jeg vet ikke hva slags spill du liker. Men man har ikke dårlig smak av den grunn eller hva? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg vet ikke hva slags spill du liker. Men man har ikke dårlig smak av den grunn eller hva? Jeg synest det. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Liker både Ratchet & Clank-spillene og Resistance-spillene. Det første Resistance-spillet i fire player split-screen var faen meg knall det! Aldri hatt det så morsomt med en FPS på konsoll noen gang. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Etter den stilendringen ble jeg litt usikker. Jeg har mine tvil, dette kan bli Insomniac's største (og første) flopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå