Richard_bk Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Rose i frostrøyk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Synes bildet er stilig og spennende. Ba ikke du om tips før i dag? Opplever at den butter litt mot taket, men det er bare pirk. Hva med å gi den mer luft i toppen? Eller motsatt, kanskje, kanskje gi den et ørlite kutt i toppen. Kan hende den kommer nærmere og blir litt renere i utrykket. Men da vil noen ønske å se hele rosen, og alt er jo en smakssak. Mulig at jeg er helt på bærtur her, men om du har lyst til å prøve det ut så har du jo muligheten Uansett, liker bildet ditt Lenke til kommentar
Richard_bk Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Synes bildet er stilig og spennende. Ba ikke du om tips før i dag? Opplever at den butter litt mot taket, men det er bare pirk. Hva med å gi den mer luft i toppen? Eller motsatt, kanskje, kanskje gi den et ørlite kutt i toppen. Kan hende den kommer nærmere og blir litt renere i utrykket. Men da vil noen ønske å se hele rosen, og alt er jo en smakssak. Mulig at jeg er helt på bærtur her, men om du har lyst til å prøve det ut så har du jo muligheten Uansett, liker bildet ditt Takk takk, har lastet opp en ny versjon, har bommet litt med fokus og snitt når jeg tok mange av disse bildene. Det var kaldere ute enn jeg hadde regnet med :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg