Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Februar 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inngang 12!

Inngang 12 på Aker Stadion! Glassflater gir mange forskjellige muligheter for speilinger, slik som her.

Tatt i forbindelse med diverse byggeaktiviteter like ved. Anleggsmaskiner og annet setter sitt preg.....

post-251380-0-27909700-1360176345_thumb.jpg

Olympus E-420 og Olympus Zuiko Digital ED 40-150mm 1:4.0-5.6

Brennvidde: 119 mm

Lukkertid: 1/200 s

Blender: f/5.6

ISO: 200

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bobler har jeg sett før, her er det miljøet som teller, så helt enig med deg. Fint bilde.

Ville kanskje brukket av den kvisten som er midt i synsfeltet, det er litt forstyrrende med elementer ute av fokus foran motivet.

Godt poeng. Forsøkte men da ble bobla litt merkelig kuttet av.. vi får se. kanskje du får rett :) Sto veldig dumt til pga buskas og andre ting i veien så fikk ikke lent meg lenger over til høyre for å unngå den dumme greina

Lenke til kommentar

Tror tow mente at du skulle fjernet den fysiske grenen når du var i feltet og tok bildet ...

Hehe det er enda værre :) Sto på skrå bak ett gjerde /busk som ikke er synlig i bildet så måtte strekke kameraet og megselv litt opp og over. Tatt på 200mm. Kan komme til fra oppe i høyre bildekant ved ett falleferdig hus som en glassmester har hatt tilhold i. Rundt denne bobla ligger deler av bygningen som har rast ned og veldig mye knust glass så ville ikke gå dit når det er så mye snø at jeg ikke ser hvor jeg setter føttene. Bildet under er fra da jeg gikk inn dit i sommer og tok bilde gjennom bakruten av samme boble :)

7225863536_c0c902635c.jpg

Beetle by Jostein Nilsen, on Flickr

• Liker 2
Lenke til kommentar

Værforandringer!

V1 er fra i morges, med kaldt/klart og fint vær og -9°C!

V2 er fra sist lørdag ettermiddag, med sludd i lufta og +3°C!

Høytrykket er tilbake, etter en pause på ca. 1 uke.

Så nå belager vi oss på kaldt og fint vær igjen. Snøen ligger pent og pyntelig. Akkurat passe med 30 cm!

post-251380-0-82305500-1360269704_thumb.jpg post-251380-0-11196800-1360269727_thumb.jpg

Canon EOS 7D og Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS

Brennvidde: 18 mm på begge

Lukkertid: 1/50 s og 1/125

Blender: f/4 og f/7.1

ISO: 200 på begge

Lenke til kommentar

Jobbuke i Oslo, her er noen bilder. Det er faktisk lenge siden jeg har tatt bilder nå, det merkes at det er noe man bør gjøre oftere. Jeg er ute av trening, eier ikke fantasi eller blikk for fem øre.

Inngang-> Opera

Knørva flytebrygge?

I enden av gaten er ´"nav'erne"

Alle tatt med Canon G1X.

Edit: leifer

Endret av kelux
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jobbuke i Oslo, her er noen bilder. Det er faktisk lenge siden jeg har tatt bilder nå, det merkes at det er noe man bør gjøre oftere. Jeg er ute av trening, eier ikke fantasi eller blikk for fem øre.

Øvelse må til - hele tiden, året rundt.

Knørva flytebrygge?

Ser slik ut om sommeren også :)

I enden av gaten er ´"nav'erne"

Trodde de holdt til i det gule bygget på venstre side, jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...