-Teddy- Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Innimellom bilfotograferingen så blir det litt mordagsbilder, ja, også blir det litt bilfotografering. Kunstpause? 1 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Uvær! by Rune Mattsson 2011, on Flickr 5 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Fasanportrett av Haakon Hattevig til en artikkel 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tallang Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Prøver meg for første gang på dette forumet jeg! Her er et bilde jeg tok nå nylig i dyrehagen i Dublin. EDIT: Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre bildet mindre, så det ikke tar så stor plass på siden? Endret 27. februar 2013 av Tallang 10 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Rabbits Røros Martnan 1 Lenke til kommentar
UAL Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Mitt første bilde på forumet . Tricycad sjåfør i Filippinene : 4 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre bildet mindre, så det ikke tar så stor plass på siden? Du kan gjøre det i redigeringsprogrammet du har eller bruke foreksempel pixresizer. Endret 28. februar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2013 Mars-tråden er allered på plass; men dere skal fortsette å poste her frem til i morgen. 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Prøver meg for første gang på dette forumet jeg! fortsett med det. Bra bilde Lenke til kommentar
Tallang Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Du kan gjøre det i redigeringsprogrammet du har eller bruke foreksempel pixresizer. Jeg tenkte mer på å forminske bildet i forumet. Ser at noen av bildene her inne er små, men når man trykker på de, får man de i fullformat. EDIT: fortsett med det. Bra bilde Takk! Endret 28. februar 2013 av Tallang Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Mitt første bilde på forumet . Tricycad sjåfør i Filippinene : Haha, blinkskudd! Spurte du om å ta bilde først eller ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg tenkte mer på å forminske bildet i forumet. Ser at noen av bildene her inne er små, men når man trykker på de, får man de i fullformat. Det er det ingen som vet hvorfor Noen bilder blir linket til andre bildefremvisning-sider andre blir lagt inn igjennom et tredjepart programvare og noen blir lagt inn direkte, jeg legger inn direkte og bruker 1280 piksler i overkant og da blir bildene i full størrelse når man trykker på de. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er forskjell på hvordan bildet legges inn, det er helt korrekt. Laster man opp bildet til forumet og legger ved posten kommer det som thumbnail. Lenker man direkte til bildet vil den vise opp til en viss størrelse. Lenker man til bildet f.eks. via flickr og BB code får man en mindre versjon av bildet og link til større/flickr. Lenke til kommentar
Tallang Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Aha. Takk for gode svar! Skal huske på det videre Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 FYI: Januargjennomgangen kommer på søndag. Håper på å ha februarartikkelen klar neste uke, slik at vi deretter er a jour med disse - endelig! 8 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Endret 28. februar 2013 av egilh 6 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Old Man in Cap Riding a Red Bike in Ao Nang by torbus, on Flickr Public Transportation by torbus, on Flickr Kids by torbus, on Flickr Endret 28. februar 2013 av Keyzer28 3 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Stadion ved fjorden! Aker Stadion er vel en av de fineste fotballarenaer vi har! Og som seg hør og bør, er det også hjemmebanen til Norges beste fotballag! Vi håper og tror at MFK kjemper om gullet også i år! Er jo bare vel to uker til sesongen starter... Heia Molde! Olympus E-600 og Olympus Zuiko Digital 14-54mm F2.8-3.5 II Brennvidde: 54 mm Lukkertid: 1/640 s Blender: f/9 ISO: 200 1 Lenke til kommentar
UAL Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Haha, blinkskudd! Spurte du om å ta bilde først eller ? spurte om å ta bilde ja , men disse Filippinerne elsker jo å blitt tatt bilde av Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 spurte om å ta bilde ja , men disse Filippinerne elsker jo å blitt tatt bilde av Hehe, thaier også. Noen av bildene jeg har lagt ut her ser oppstilte ut, men i samtlige av dem er det thaier som ser jeg fotograferer og derfor stiller seg like ved meg. Noen smiler først for å få min oppmerksomhet, før de poserer, f.eks. jenta på steinen et par sider bak. Hun ser meg, får min oppmersomhet ved å smile til meg, og så poserer hun. Veldig praktisk for meg som ikke har medbrakte modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå