Q&A Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg hadde Windows 7, men fikk noe dritt på maskina og tenkte at formatering var det eneste riktige. Siden jeg ikke hadde noen Windows 7-disk, så kjøpte jeg Windows 8 Pro. Jeg hadde problemer med å få starte installasjonen. Jeg syntes det var rart at maskinen ikke ville boote fra disken da jeg hadde satt den inn, og etter at win7 hadde startet opp og jeg satte i gang installasjonen, så stoppet det første bildet opp på 96%. Så, da startet jeg windows i sikker modus og så satte i gang installasjonen. Da gikk det bedre, men nå står den og henger på en stor bå skjerm der det står: "PCen startes på nytt flere ganger, dette kan ta litt tid." Nå tror jeg den har stått slik i tre kvarter eller noe. Maskinen lager ingen lyder. Er det normalt? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Glem det. Måtte trykke Escape ved oppstart for å kunne velge boote-disk, da gikk det fint. Har ikke bootet fra disk på mange år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå