Hullakazam Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg drar til Polen i mårra. kan jeg spille ps2 spill derfra uten chip!?!?!?!? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg drar til Polen i mårra. kan jeg spille ps2 spill derfra uten chip!?!?!?!? Så lenge du drar til et land innenfor europa så skal det gå bra,slik som polen :wink: Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Jipppii!!!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 [off-topic] Du går vel ikke tilfeldigvis i klasse 10B på Vigvoll Ungdomsskole på Hånes i Kristiansand? [/off-topic] Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 nei, går i 10a på Lofsrud skole i Oslo. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 jeg var på den turen i 10. klasse også, vi var innom konsentrasjon leirer og det var helt J.ÆVLIG. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 nei, går i 10a på Lofsrud skole i Oslo. Min feil. De dro visst ikke før i neste uke. Var egentlig bare vill gjetting. Ser ut som om det var mer vanlig enn som så, ja. jeg var på den turen i 10. klasse også, vi var innom konsentrasjon leirer og det var helt J.ÆVLIG. Hvorfor det? Vi drar til neste år, og jeg gjør ikke annet enn å glede meg, etter å ha snakket med andre som har vært der. Det var visst veldig bra. Men "j*vlig" kan vel bety to ting her. Jeg tipper det vil vli ganske j*vlig å stå på konsentrasjonsleirene, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå