Pydien Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Heisan, tenkte jeg skulle oppgradere pc'en min litt. Har laget en liste her: https://prisguiden.no/liste/138265/ Noe å utsette på det? Har et 7970 matrix platinum fra før. Tenkte å gå for 2011 socket da dette har bedre ytelsen når det gjelder crossfire. Det jeg lurer på og er om det er verdt å vente på Haswell? Har ikke helt fulgt med på nyhetene rundt dette. Har strengt tatt ikke hastverk. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Haswell kommer mest sannsynelig til høsten.. Lenge å vente.. Kjør på med en god i7 prosessor du.. Burde holde lenge.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Haswell er planlagt for juni. Men området der man vil se mest økning i ytelse er vel på den integrerte grafikkløsningen, og ikke så mye på selve CPU-ytelsen. Så om man vil vente avhenger vel om man vil ha det siste, eller kan klare seg med Ivy Bridge en god stund. (LGA1155 vil jo gå ut i løpet av 2013 også tipper jeg). Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Ok, takk for inspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå