Leetrune Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg fikk et defekt Radeon 9800 i går, umulig jeg som kunne ødelagt det, avstøta meg og tok forsiktig i kantene på kortet(ekstra forsktig ) Når jeg skal starte pcen får jeg ikke opp noe på skjermen men vifta på grafikkortet går. Jeg prøver mitt gammle GF 2, da fikk jeg skjer. Skal sende de inn til komplett for og få nytt, hvor lang tid vil ca det ta? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Tipper det vil ta litt over 1 uke Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Har du satt på strømkontakten på skjermkortet? Den ser du helt bakerst til venstre på kortet her. Du ser strømkontakten er på koblet. : Uten denne påkoblet vil ikke kortet fungere. Har du derimot forsikret deg om at kortet ikke funker så bør det jo sendes inn Tilbake til topic. Jeg sendte inn mitt skjermkort for en uke siden, og har ikke hørt et ord om det enda. Med andre ord, min erfaring er at det tar veldig lang tid(har fler eksempler, ja). Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 ok.. puhh. Trodde de brukte sånn maange uker jeg. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Den er nokk koblet på ja, det er jo den som driver vifta ++ så Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Den er nokk koblet på ja, det er jo den som driver vifta ++ så Ikke sikkert, kan være vifta blir drevet av agp-porten. Skjekk en gang til om den er i du. Kan aldri være for sikker. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Kan det virkelig være nødvendig å starte to helt like poster med forskjellig overskrift? Svaret er, hvis du ikke skjønte det, nei! Og komplett er av de bedre hva retur angår. Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Sendte inn et defekt hovedkort til Komplett.no for noen uker tilbake. Beskjeden jeg fikk da var et det IKKE skulle ta over 5 dager fra de mottok kortet, til de sendte det tilbake igjen. Og ganske riktig, etter 9 dager (fra da jeg sendte det, 2 dager i posten hver vei) fikk jeg kortet tilbake, Dør til Dør pakke. For første gang på lang tid var jeg faktisk førnøyd med komplett. Burde ikke by på noen problemer. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Onsdag døde plutselig Matrox Parhelia kortet mitt. Sendte det rek. på torsdag til Komplett. Fredag fikk jeg mail om at returen var godkjent og at den var blitt overført til en ny ansatt. Antagelig til testing. Det var kjapt foreløpig. De var rimelig raske sist noe skjedde. En minnebrikke var DOA. Fornøyd Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Komplett brukte 2 uker på og bytte ut mitt rev 1.04 med rev2.00 A7n8x. var verdt det:) Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Nytt Parhelia kort er idag sendt fra Komplett. Meget bra Komplett! Klar for en 6'er i webshopguiden? Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg fikk ett skada ti4600 i fjor leverte det på retur. Og fikk ett spiltter nytt ett 5 dager senere. Komplett har alltid behandlet meg bra ! Stor Klem til komplett! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jepp, bare bra ting å si om komplett Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ok.. puhh. Trodde de brukte sånn maange uker jeg. DOA. De burde sende med en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå