Gå til innhold

Retur på komplett.

Anbefalte innlegg

Jeg fikk et defekt Radeon 9800 i går, umulig jeg som kunne ødelagt det, avstøta meg og tok forsiktig i kantene på kortet(ekstra forsktig :p) Når jeg skal starte pcen får jeg ikke opp noe på skjermen men vifta på grafikkortet går. Jeg prøver mitt gammle GF 2, da fikk jeg skjer. Skal sende de inn til komplett for og få nytt, hvor lang tid vil ca det ta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du satt på strømkontakten på skjermkortet? Den ser du helt bakerst til venstre på kortet her. Du ser strømkontakten er på koblet. :

artikkel-ingress.jpg

Uten denne påkoblet vil ikke kortet fungere.

Har du derimot forsikret deg om at kortet ikke funker så bør det jo sendes inn :yes:

Tilbake til topic. Jeg sendte inn mitt skjermkort for en uke siden, og har ikke hørt et ord om det enda. Med andre ord, min erfaring er at det tar veldig lang tid(har fler eksempler, ja).

Lenke til kommentar

Sendte inn et defekt hovedkort til Komplett.no for noen uker tilbake. Beskjeden jeg fikk da var et det IKKE skulle ta over 5 dager fra de mottok kortet, til de sendte det tilbake igjen. Og ganske riktig, etter 9 dager (fra da jeg sendte det, 2 dager i posten hver vei) fikk jeg kortet tilbake, Dør til Dør pakke. For første gang på lang tid var jeg faktisk førnøyd med komplett. Burde ikke by på noen problemer.

Lenke til kommentar

Onsdag døde plutselig Matrox Parhelia kortet mitt.

Sendte det rek. på torsdag til Komplett. Fredag fikk jeg mail om at returen var godkjent og at den var blitt overført til en ny ansatt. Antagelig til testing. Det var kjapt foreløpig. De var rimelig raske sist noe skjedde. En minnebrikke var DOA. Fornøyd :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...