jøkul ptro Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 å definere Java som ondsinnet programkode er kanskje det eneste Apple har gjort rett noensinne! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 å definere Java som ondsinnet programkode er kanskje det eneste Apple har gjort rett noensinne! Du mener usikkert/farlig? Håper for all del at Oracle ikke har begynt med ondsinnet programvare. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) å definere Java som ondsinnet programkode er kanskje det eneste Apple har gjort rett noensinne!Du mener usikkert/farlig? Håper for all del at Oracle ikke har begynt med ondsinnet programvare. så elendig som det er implementert mener jeg det er direkte ondsinnet edit: tyrksleif Endret 4. februar 2013 av h0ih0i Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Direkte ondsinnet det vel ikke ? Det er nokk heller latskap eller mangel på respekt for sikkerheten Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) så elendig som det er implementert mener jeg det er direkte ondsinnet edit: tyrksleif Å ha døra ulåst sånn at ondsinnede kommer inn i leiligheten min, gjør ikke meg ondsinnet. Endret 4. februar 2013 av RattleBattle Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Å ha døra ulåst sånn at ondsinnede kommer inn i leiligheten min, gjør ikke meg ondsinnet. nei, men når produsenten av en type dør velger gummistrikk som låsmetode.... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå