svas Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg har dette kameraet, mer har dessverre mistet driverene. Noen andre som har dette kameraet her og har kjøpt det i norge, som kan sende meg disse driverene? Har prøvd å laste dem ned fra nettet, men får bare feilmelding når jeg skal overføre bildene. På forhånd takk! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 ja jeg har samme problem som deg. Men etter 3timer knot og rot så virket det, er ikke sikker på hva jeg gjorde rett, men prøv deg frem litt så får du det til å virke... Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg oppdaget noe med mitt gSmart 2. Når det først er installert, nekter den å overføre bilder hvis jeg har putta kabelen i et annet USB-høl enn det det ble installert i. Kan det være noe slikt du sliter med, tro? Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har også det problemet! mitt Mustek GSmart Mini 2 vil ikke vise bildene sine, jeg ser at det er ca 4,3mb på kortet men får ikke sett bildene, filmsnuttene... Har prøvd på både xp og win2k... same problemet der... Noen forslag? Mvh Djtrance Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 I mangel av en bedre løsning, så kan man jo kjøpe en kortleser (med mindre den har internt minne). Mange kortlesere virker uten drivere i Windows XP, du slipper å bruke kameradriverne, kortleseren er vanligvis fast tilkoblet maskinen så du slipper USB kabel-rot, du slipper å bruke kamerabatteriet til overføring og så videre. Disse fås fra 150 kroner og oppover. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Nix, det er innebygget minne, så vi er prisgitt at burken finner kameraet. Jeg har derimot kortleser til det "ordentlige" kameraet, selvsagt. Mustek'en er kun til kjekt-å-ha-i-lomma-bruk, men det er jo allikevel artig om overføring virker.... Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 noen som vet hva som er galt? er det driverene eller kameraet? jeg får ikke overført bildene, når jeg i win xp går inn på det som web kamera så viser den kun noen farge stripper og litt av det jeg filmer.... Noen? Lenke til kommentar
kristo_l_w Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 jeg har akkuratt det samme problemet. Ingen bilder kommer opp, og det står 4,3 MB osv. Men jeg prøvde det samme hos en kamerat og da funket alt fett. Er det noen som har spurt på et support forum el.? Lenke til kommentar
Froddo Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har ett Mini 3 camera. Får ikke driverne på Musteks side til å virke. Noen som har en cd med de orginale driverne liggende? Har sendt en mail til Mustek i tyskland i håp om svar. Hjemmesiden deres er forøvrig ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 ingen som har fått noe svar fra mustek? Veldig irriterende å ha kameraet liggende der uten å få brukt det! Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg håper dere har husket på å skru på kameraet FØR USBkablen blir satt inn? For på XP trenger man ikke drivere, det er bare plug&play! Lenke til kommentar
Froddo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Sorry at jeg svarer sent. Sendte en mail til Mustek og de lovte meg å sende meg en ny cd. Gikk 3 dager så lå cden i posten Det som er merkelig er at driverne på hjemmesiden ikke fungerer men kun de på cden. Hvis det er noen som trenger filene på cden til ett mini3 kamera, send meg en melding så skal jeg fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå