Arodem Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har blitt lastet ned 50 millioner ganger på 13 dager. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Imponerende, Synes det er et ålreit mobilspill, godt egnet til spilling med en hånd. Men lurer litt på denne setningen: "Nå skal det sies at Temple Run 2 er et gratisspill, så det er heller usikkert hvor mye penger det blir ut av rekorden" Er det ikke slik at det er reklame i gratisspill for iOS? Synes å huske at fyren som gav ut wordfeud sa at han tapte penger på at folk kjøpte spillet? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Imponerende, Synes det er et ålreit mobilspill, godt egnet til spilling med en hånd. Men lurer litt på denne setningen: "Nå skal det sies at Temple Run 2 er et gratisspill, så det er heller usikkert hvor mye penger det blir ut av rekorden" Er det ikke slik at det er reklame i gratisspill for iOS? Synes å huske at fyren som gav ut wordfeud sa at han tapte penger på at folk kjøpte spillet? Man kan legge inn reklame i apps, slik Håkon Bertheussen gjorde med Wordfeud, men man kan også velge å avstå. Temple Run 2 benytter seg i stedet av mikrotransaksjoner. Det skal sies at jeg har spilt i en del timer nå, uten å føle et behov for å punge ut. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Kan vel også nevne at Temple Run 2 ligger på plass nummer 12 i min Play store under "Top Grossing", altså tydelig at det er penger å hente på micro-transactions inne i spillet også Og det har kun vært ute en uke som nevnt. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det er et OK spill, men jeg syns frameraten er skuffende lav selv på en iPad 3. Kanskje den høye oppløsningen rett og slett er for mye for en stakkars iPad3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå