Cooky Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Jeg går fast på ca. 12 mg Rivotril fordelt på 3-4 doser daglig. Legen min ønsker at jeg skal prøve å senke dosen med 1-2 mg (altså til 10-11 mg daglig). Spørsmål: - Koffein demper effekten av Rivotril, så dersom jeg nå begynner å ta en del koffein en gang om dagen, vil dette da bli det samme som om jeg senket dosen Rivotril? Endret 1. februar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Off topic er fjernet fra tråden. Reaksjoner på moderering skal som vanlig ikke skje i tråden. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 I teorien, ja. I praksis, nei. Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 I teorien, ja. I praksis, nei. Som altså vil si at jeg vil få føle på rivotrilabstinens, men toleransen vil ikke bli senket? Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Som altså vil si at jeg vil få føle på rivotrilabstinens, men toleransen vil ikke bli senket? Som vil si at du i teorien vil oppleve en dosesenkning. I praksis inntar du samme mengde av medikamentet og har dermed ikke en reduksjon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå