JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Endelig! Håper den lanserer med en forbedret versjon av GTAV, ønsker ikke en ny Far Cry 3/AC3 situasjon med gamle konsollene. Er ingen problem med FC3 og AC3 til konsoll. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har nok gått litt fort i svingene for oversetteren her. Det kilden sier er at de har fokusert på å heve interaksjonen I TILLEGG til å forbedre ytelsen betraktelig. Skal visst bli 10x så kraftig som ps3. Sony is planning to "incorporate more social gaming aspects into the new machine," and that the company is generally focused more on "changes in how users interact with the machine" rather than spec improvements. Kan ikke se at det er oversatt feil. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Når jeg betalte godt over 5K for Wii U med 5 spill så skal jeg glætt betale over 5k for en PS4! Sony sine eksklusiver har aldri skuffet meg, Det er en av mine viktigste hovedgrunner til jeg kjøper konsoller, nettopp eksklusive spill Som så Samaritan sa, håper jeg også på GTAV til PS4. Jeg tipper et sånt move fra Sony med å ha GTAV på lanseringen av PS4 hadde vært et smart trekk, selvom det høres lite sannsynlig ut Men er jo gøy å spekulere slik, det er det som skaper uro i gamerverden og det liker jeg Endret 1. februar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Specs og kontroller'n er jeg mest interessert i. Er ikke glad i motion-setup, så håper ikke fokuset ligger der... Har en Wii og ja, den har noen bra spill, men jeg syns det hadde vært mer behaglig å spille med en standard kontroll. Håper også den støtter ->alle<- PS3 spill, så jeg slipper å ha flere konsoller i hylla samtidig. Dette går mest på kabelrot / strømuttak og ikke plass-besparelse. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Håper dem skroter motion-kontrollere ja, og holder seg til det mere tradisjonelle. Men skal da bli spennende dette her ihvertfall Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er ingen problem med FC3 og AC3 til konsoll. Frameraten er nok noen hakk under det som burde være akseptabelt. 2 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Blir bra om det kjem ein ny PS-generasjon med full bakoverkompatibilitet.Hadde vore kjekt å kunne fått spelt dei gamle spela både til PS2 og 3 uten å måtte drasse med seg ein konsoll ekstra for kvar generasjon... Det blir kritisk for min del mtp PlayStation vs XboxHåper at den blir lansert snart, så eg kanskje får tak i en før eg flytter på hybel så eg slepper å sulte meg for å få tak i den seinare Etter det jeg forstår av lekkete spesifikasjoner vil PS4 bruke en amd x86 cpu og Amd gpu, den vil være et totalt forsjellig design, mye mer likt xbox1 en PS3. Eneste måten å få den kompatibel på er å legge inn et PS3 kretskort. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Frameraten er nok noen hakk under det som burde være akseptabelt. Har ingen framerate problems. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Bra at Sony tar initiativ og kanskje lanserer nyheten om den neste konsollen. Jeg spillet ikke Playstation, men regner med at Microsoft sin lansering ikke kan være langt unna. Uansett regner jeg at PS4 og Xbox 720 blir relativt like i ytelse. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Som så Samaritan sa, håper jeg også på GTAV til PS4. Jeg tipper et sånt move fra Sony med å ha GTAV på lanseringen av PS4 hadde vært et smart trekk, selvom det høres lite sannsynlig ut Tjaa... med tanke på at spelet kjem ut samtidig til 360 burde det fått ein kraftig facelift på PS4 i så fall. Er ikkje så god marknadsføring av ny maskinvare viss ein tidlegare konsoll klarer det same meiner eg. Men eit ekslusivt og svært pent GTAV på lanseringsdagen hadde gjort seg ja! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Kan ikke se at det er oversatt feil. Rar formulering. Spec improvements blir det uansett. Vet ikke hvorfor de to tinga blir satt opp mot hverandre i det hele tatt. Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Historisk sett... hvis PS4 avdukes den 20. neste måned, når kan den kjøpes i butikk? Endret 1. februar 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg tipper at "fremtiden" de snakker om er direkte relatert til Gaikai som de kjøpte opp, som er en tjeneste hvor du streamer spill som blir rendra på en server før video strømmen blir sendt til deg i komprimert HD, den bruker bare input kontrolls og video output som eneste belastning på maskinen du benytter. På denne måten slipper sony å beefe opp specsa på selve enheten. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 PS3 annonsert 16. mai 2005, release 17. november 2006 PS2 annonsert mars 1999, release 8. mars 2000 Har alltid tenkt at denne generasjonen har vart så mykje lenger enn dei andre, men forskjellen er jo faktisk ikkje så stor. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 PS3 annonsert 16. mai 2005, release 17. november 2006 PS2 annonsert mars 1999, release 8. mars 2000 Har alltid tenkt at denne generasjonen har vart så mykje lenger enn dei andre, men forskjellen er jo faktisk ikkje så stor. Takker for svar...med en eventuell annonsering 20. februar så tipper jeg planen er å rekke jula. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 joooohoooo!!! nå blir det vel en liten ps4 avsløring her ja Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Rar formulering. Spec improvements blir det uansett. Vet ikke hvorfor de to tinga blir satt opp mot hverandre i det hele tatt. Det er nok bare det at de satser mer på det enn det andre Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Håper de skroter DualShock-designet og faktisk lager en kontroll som føles behangelig i hånden. Og for ikke å snakke om alle tåpelige ideer om bevegelseskontroller. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Rar formulering. Spec improvements blir det uansett. Vet ikke hvorfor de to tinga blir satt opp mot hverandre i det hele tatt. Det er snakk om hva som blir prioritert (mest). Og er trolig en indikasjon på at økningen i ytelse ikke blir like mye som noen håper/tror/ønsker. Endret 1. februar 2013 av Crowly Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er det en ting som er helt sikkert, så er det at ytelsen må være langt bedre enn på dagens konsoller. Skjer ikke det, vil ikke Sony få med seg de viktige "early adopters", som er ute etter et beist av en konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå