Tobben84 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Heisann. Jeg opplevde noe merkelig med mobilen min her idag. Jeg fikk plutselig en melding hvor det står "Sorry gratulerer med dagen" fra en "Bushi PK". Det som er merkelig er at jeg ikke kjenner eller vet om noen som heter det. Ikke ligger vedkommende lagret på mobilen min heller, og det som er enda mer snodig er at meldingen kom fra et Pakistansk registrert tlf nr. Jeg begynte å stusse over dette og leita igjennom hele tlf lista mi, og fant ut at det ligger MANGE ukjente personer med både norske og utenlandske navn og tlf nr lagret på mobilen min. Til og med matbutikker som "Bunnpris Grønlandsbasar", "Waseem Bunnpris Grønland" og "Waseem Grønland Bunnpris". Med norske fast tlf nr og mobil nr. Jeg har prøvd å google litt uten hell, og ingen av tlf nr dukker opp på Gule Sider eller 1881.no bortsett fra Bunnpris Grønlandbasar. Jeg begynner å bekymre meg for at mobilen min kanskje er blitt hacket. Jeg bruker HTC One X. Jeg har også lagt ved et lite eksempel fra tlf lista mi. Endret 31. januar 2013 av Tobben84 Lenke til kommentar
War Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hatt den på service før? / skade? Din telefon og ikke lånetelefon? Var den ny da den var din? Ikke demobrukt engang? På toppen av det hele så er det rart om dette er ditt nummer / og bare du har hatt det lenge. Lenke til kommentar
Tobben84 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Den var helt ny da jeg kjøpte og bestilte den fra Telenor. Bruker også det tlf nr jeg har hatt nå ihvertfall i 3år. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ikke synket mot FB osv, kontaktene dine? Meget snodig, det må være en app som har synket noe. Men på toppen av det hele får du meldingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå