Boralis Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Men det er jo viktig med de hullen rind socketen da.Sånn at jeg kan bruke SLKen min Abit NF7-S v2,0 har 4 hull rundt socet, iallefall mitt :wink: Lenke til kommentar
Dally Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Så der er sånnt kort de har på komplett og ikke det som er på linken? Nei ikke linken. Men samme hk farge samme alt hk Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 jaså Men hvilket kort er det som er på linken til MPX da? det er jo de fire hullene. Lenke til kommentar
Dally Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 ikke spør mer bare løpe og kjøpe det eller klippe vekk fire hullene Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Men jeg kan ikke bruke det hvis det ikke fungerer og ha SLK900 på det. Får ta og ringe litt rundtom i morgen og høre da. Lenke til kommentar
Dally Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 oki :oops: hva har du før hovedkortet? men ikke i flexi-data.no? du er bergen? jeg ja Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Ja.bor i bergen ja.jeg så på kortet på flexi-data og på komplett men der så jeg jo at det ikke var med de 4 hullene.så gikk jeg inn på MPX og der fant jeg noe som så ut til og være samme kort bare med de 4 hullene. Så fant jeg ut at det var det jeg ville ha. Men er litt usikker no hvis det er bare de på MPX som har feilt bilde da. De har jo feile bilder på mange andre av varene sine, Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Men er det neon som har dette kortet og har de 4 hullene rundt socketen. I såfall. Hvor er det kjøpt? Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 jeg har det. kjøpt på komplett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Mitt er kjøpt hos komplett for en uke siden. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 oki. til alle dere som har kjøpt på komplett.. fikk dere et som det er fire huller rundt socketen (det røde) eller fikk dere et som ikke var huller rundt den (det brune) ?? Lenke til kommentar
daho Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 oki. til alle dere som har kjøpt på komplett..fikk dere et som det er fire huller rundt socketen (det røde) eller fikk dere et som ikke var huller rundt den (det brune) ?? jeg fikk det røde med hull. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 oki..høres bra ut. men jeg leste nettopp testen på HW.no og der stod det: Det som er litt merkelig er at kortet overklokket helt fint frem til første gangen maskinen låste seg, og etter den gangen ble svært vrang og ville lite. Vi forsøkte senere å overklokke NF7-S, og her opplevde vi det samme: Overklokking gikk greit helt frem til første gangen vi gikk for langt/hadde for lav spenning og maskinen spontantbootet. Etter første spontanboot ble overklokingsegenskapene betraktelig dårligere, selv etter nullstilling av BIOS. Merkelig! Noen andre som har hatt problemer med et? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Nei,jeg har kjørt den ørten (les mange) ganger til den låste seg på forskjellige innst, restartet og alt var ok. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Høres bra ut.. Og det er et bra kort til klokking og da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Høres bra ut..Og det er et bra kort til klokking og da? Ja,jeg er fornøyd kjører 220 x 11 med std volt og en liten pinglevifte. Har bestilt volcano 11 Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Høres bra ut..Og det er et bra kort til klokking og da? det er det sikkert, men jeg prøvde å koble opp 2 i helgen, og jeg svidde begge to, og så fikk jeg feil på minne lyden. jeg har det brune kortet, og det har 4 hull, men like vell, så passer ikke kjøleblokken til water chillen min pga 4 kondensatorer som er totalt idiot plassert. men er det noen som vet om ting går i stykker om en setter ddr ram med for høy hastighet i kortet? jeg hadde 2 stk cosair brikker på pc3700 (466mHz ?) og kortene svidde totalt,, det ene stod det en røyksky ut av og det andre spratt en komponent av!! Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Mitt hovedkort er oxo rødt... Lenke til kommentar
Det0x Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 asså... Du Dally... har du røyk sokkene dine eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå