SkjulteReinsdyr Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Heisann. Jeg om min kjæreste(18) tenker oss på sydentur til sommeren(juni/juli), men har veldig lite peiling på reisemål. Vi tenker oss en sydenferie der det er: - Varmt - Strand - Litt aktiviteter ( badeland, shopping etc) - Litt party( men ikke som så ekstremt som Kos, Magaluf) Altså en blanding der vi kan slappe av på stranden om dagen, gå turer(aktiviteter), så dra enten ut å spise på kvelden eller ta oss en tur på byen. Setter svært stor pris på respons! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Kanskje litt for klassisk, men Puerto Rico, Gran Canaria oppfyller deres krav - Varmt Som regel aldri under 20C, mye varmere i sola - Strand Bystrand og en halvtimes gåtur langs strandpromenaden til Amadores, en kjempefin strand. - Litt aktiviteter ( badeland, shopping etc) Finnes flere minigolf, stort kjøpesenter og masse butikker, badeland skal heller ikke være noe problem. - Litt party( men ikke som så ekstremt som Kos, Magaluf) Finnes flere barer og utesteder, om jeg ikke husker feil så er det også en norsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Den største fordelen med å dra til Puerto Rico er at alle steder man kommer til etterpå virker utrolig bra. Puerto Rico har overfylte strender, mange slitne hoteller, en kjedelig betongkloss som kjøpesenter/utested/restauranter. Hotellet vårt hadde bevæpnede vakter som patruljerte området om kvelden/natta, noe som indikerer at området har relativt høy kriminalitet. Men det er bare min erfaring. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg opplevde noe som ikke var i samme galakse men Har ikke vært så mange andre sydendestinasjoner Lenke til kommentar
Ukufele Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Alicante og Malaga er fine byer i Spania som har det meste. I Malaga er det et stykke aa gaa til stranda, mens i Alicante ligger stranden rett under resturantomraadet. Paa begge stedene er det ogsaa veldig enkelt aa ta en lokalbuss en halvtimes tid ut av byen for aa finne strender med veldig lite folk paa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå