YellowGreen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Noen som har erfaringer? Hvordan er det i forhold til Komplett.no? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Har bare kjøpt en DVI-kabel der. Tok dem en drøy uke å levere den, så jeg er egentlig ikke så fornøyd Men det kan godt hende det var et engangstilfelle og at jeg var uheldig, og jeg kan ikke si at Komplett har vært helt feilfrie heller. Skal du sammenligne priser, så er Hardware.nos prisguide å anbefale. https://prisguiden.no/ Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Netshop har jeg kun gode erfaringer med, og de har vært nettbutikk en god del år nå. Topp service, og rask levering. Personlig holder jeg meg helst til Komplett/MPX og Netshop og Dustin. Endret 31. januar 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
GnuNix Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har alltid hatt gode erfaringer med Netshop de få gangene jeg har handlet der. Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har bare positive opplevelser med netshop.no, Har handlet der siden 2009 og syns levering og support har fungert veldig bra, har aldri hatt behov for retur så kan ikke si noe om dette. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Alt av handling osv går veldig greit på netshop.no, men så fort du må sende inn et produkt til de pga garanti osv, så kan det fort ta en 2-3 måneder før du får noe tilbake.. Gode på salg iallefall... Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg ville ikke rørt Netshop med en ildtang. De er elendig på retur/garanti. Jeg leverte mine hodetlf til rep der i Mai 2012, jeg har enda ikke fått svar på klagesaken min. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har selv bare gode erfaringer med NetShop. Har også et særtilfelle hvor lageret til Posten ble ranet og pakken min derfra forsvant, men NetShop ordnet opp uten komplikasjoner og med god service. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Jeg ville ikke rørt Netshop med en ildtang. De er elendig på retur/garanti. Jeg leverte mine hodetlf til rep der i Mai 2012, jeg har enda ikke fått svar på klagesaken min. Helt enig, jeg sluttet å handle der i 2010 etter å ha blitt nektet RMA på et defekt hovedkort. Endret 2. februar 2013 av -alias- Lenke til kommentar
YellowGreen Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Helt enig, jeg sluttet å handle der i 2010 etter å ha blitt nektet RMA på et defekt hovedkort. Er ikke alle utsalgsteder litt vanskelige så raskt noe handler om retur/garanti/defekt? Mener ikke å kverulere Er Komplett bedre på dette kanskje? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Komplett er suverene på RMA er min erfaring. Tilbake i 2010 kjøpte jeg et XFX 9800X2 skjermkort privat brukt for 1500 kroner og det døde 3 - 4 måneder senere. Jeg reklamerte (kortet var nytt for under 2 år siden da) til Komplett hvor det opprinnelig var kjøpt og fikk tilbud om tilsvarende kort eller pengene for det det gamle hadde kostet nytt. Jeg valgte kronene siden dette var et dyrt kort da det kom, og en uke senere (totalt tok det rett over 2 uker bare) var kr. 5.700 satt inn på min konto. Komplett tapte ikke noe siden dette ble dekket av importør / produsent. Dette kaller jeg service og support slik det skal fungere, noe som Netshop aldri har vært i nærheten av å ha. Netshop er ekstremt flinke på salg, men der stopper det hos dem, er min erfaring. Endret 2. februar 2013 av -alias- Lenke til kommentar
nilsch Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg har samme erfaring som Alias. Komplett ordnet raskt med kontant betaling ved et nesten 2 år gammelt defekt skjermkort som de ikke lengre hadde på lager. Dustin har jeg jeg også bare gode erfaringer med: 2 SSDer, et hovedkort og et skjermkort hvor alle ble erstattet raskt. Hovedkortet trengte jeg ikke en gang sende i retur, bare beskrev problemet, men tror det var et unntak. Lenke til kommentar
Slax Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fullstendig useriøst selskap som roter med bestillinger og trenerer garantisaker for å slippe å gjøre opp for seg. Styr langt unna. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har ikke sendt noe tilbake til Netshop, men alt annet er ihvertfall kanon med de. Rask levering og hele pakka. Om Komplett er bedre på retur/garanti/rep vet jeg ikke, menhar hørt dårlige erfaringer i det siste når det gjelder slike saker. En kompis ventet 2-3 måneder på å få tilbake et skjermkort nå nylig. Har også fulgt med Facebook siden deres en stund, vet ikke hva jeg skal si, om Komplett er bedre spørs. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har hatt to reklamasjonssaker hos Netshop. Den første var en selvbygd PC hvor alle deler var kjøpt hos Netshop. Etter kun en uke ville den ikke starte opp lenger, og Netshop tok den inn for feilsøking. De fant relativt raskt ut at det var feil med RAM-brikke og byttet denne, men pga. Noe rot med tilbakemelding ble den stående noen dager ekstra før jeg tok kontakt. Den andre var at strømforsyningen røyk på samme pc etter 2-3 år. Jeg sendte inn feilbeskrivelse på epost (hadde testet ved å bytte til en gammel strømforsyning), og fikk svar etter etter en dag eller noe sånt om at reklamasjon var godkjent - jeg skulle få ny strøforsyning uten engang å måtte sende inn den gamle for kontroll. Så min opplevelse er at de yter meget god service også ved reklamasjon. Jeg handler en god del forskjellige steder, men har bare hatt reklamasjonssaker med Netshop, Komplett og Multicom. Netshop og Komplett var uproblematiske, mens jeg aldri mer kommer til å være kunde hos Multicom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå