sevs Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Er det lov å ha konkurranse om å gi bort f.eks tilbudskoder, her på forumet? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 5. Bedrifter, ansatte og reklamering Det er tillatt for næringsvirksomhet og organisasjoner å ha en offisiell brukerkonto som benyttes til å svare på spørsmål eller påstander som blir fremmet, såfremt de ikke er forbudte etter norsk lov eller strider med forumets retningslinjer. Det foreligger spesifikke regler for en slik konto: Den kan benyttes av flere personer innenfor virksomheten. Brukernavnet skal tilsvare virksomhetens navn. Kontoen kan kun benyttes til å delta i diskusjoner som omfatter virksomheten eller tema relatert til virksomheten. Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. Signaturen til kontoen skal ikke inneholde annet enn kontaktinformasjon. Brukerkontoer for bedrifter og virksomheter skal ligge i en egen brukergruppe for dette. Kontakt en administrator for å bytte brukergruppe på bedriftskontoen. Om du deltar i diskusjoner som omhandler din arbeidsplass/bedrift eller virksomhetens konkurrenter så plikter du å opplyse om dette i tråden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg kan gi deg et generelt svar (det samme som moby_duck har skrevet), eller du kan gi meg et par detaljer om hva du planlegger/tenker på, så skal jeg svare utifra saken din. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg kan gi deg et generelt svar (det samme som moby_duck har skrevet), eller du kan gi meg et par detaljer om hva du planlegger/tenker på, så skal jeg svare utifra saken din. Har en tilbudskode til Windows 8 (men vet ikke om den virker fortsatt, skal finne ut) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå