maksiknirken1337 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Heisann. Nå har det seg sånn at plutselig så ringer moren min og sier at hun får alle meldingene jeg sender. Vi bruker samme AppleID og plutselig så har alt koblet seg sammen. Det er sånn at vis hun sender melding til faren min så står det at det har blitt sendt fra mitt nummer. Trenger hjelp asap! Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Heisann. Nå har det seg sånn at plutselig så ringer moren min og sier at hun får alle meldingene jeg sender. Vi bruker samme AppleID og plutselig så har alt koblet seg sammen. Det er sånn at vis hun sender melding til faren min så står det at det har blitt sendt fra mitt nummer. Trenger hjelp asap! Hvis det er iMessage du tenker på, så kan du kanskje prøve å redigere e-postadressene: innstillinger - > meldinger - > send og motta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hva sier det deg at en AppelID er personlig? Lenke til kommentar
maksiknirken1337 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Hvis det er iMessage du tenker på, så kan du kanskje prøve å redigere e-postadressene: innstillinger - > meldinger - > send og motta. Tusen takk! Det var løsningen. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå