Gå til innhold

Raske leveranser med Posten

Lomeus

Anbefalte innlegg

Hei og hopp.

Fant ikke et logisk sted å putte dette emne, så tenkte at det like godt kunne plasseres her. Har egentlig et ganske enkelt spørsmål: Vis et brev med noe "viktig" i, blir postet i morgen vil jeg rekke å ha det til søndag morgen da, det blir sendt fra Vestfold og skal til Hordaland.

Har seg sånn at det har blitt lagt ut noen billige billetter til sydligere strøk og vi er en gjeng som lurer på om vi skal kaste oss på denne turen. Men da mangler man pass, som jeg uheldigvis tenkte lå trygt i hjemmet hos mi mor. Så da sitter jeg her med tommelen i et mørkt sted og lurer fælt på om det er noe vits i å bestille denne billige reisen, når jeg ikke engang veit om passet mitt er her innen det.

Noen med god kunnskap innen "posten" som vet noe om dette?

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendt som A-post, sannsynlegvis, så lenge du leverar før fristen for henting av post. Ring ditt lokale postkontor for å sjekke denne.

Sendt som bedriftspakke ekspress, nesten garantert så lenge du leverar før fristen. Ja, det kostar ein god del, du får sjølv vurdere om det er verdt det. Hugs å be om laurdagslevering om du velger dette, elles blir ikkje sendinga levert før på måndag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...