Zero1609 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hei Jeg er en ungdom som ønsker å kjøpe adobe programer, jeg tenkte på creative cloud eller bare master collection. Hvilken burde jeg velge, og jeg lurer også på om jeg er kvalifisert å kjøpe det på ungdomsrabbat, siden jeg bare er 14, hvis jeg er det så lurer jeg på hva jeg skal fylle ut på eksamensår, og om de kontakter skolen, eller noe sånt?. MVH: Nicolas Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hva slags programmer er det du skal bruke? Når du registrerer deg hos Creative Cloud, må du oppgi studiested, så da tror jeg ikke du får utnytte av student-tilbud før du begynner på VGS. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Holder det ikke og maile en kopi av et skolebevis, etc. ?, eventuell sende en forespørsel. Endret 1. februar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Zero1609 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Det står at det gjelder for ungdomskole også, en venn av meg har det også, men han husker ikke hva han gjorde Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Det står at det gjelder for ungdomskole også, en venn av meg har det også, men han husker ikke hva han gjorde Det så jeg nå at det stod her: https://creative.adobe.com/join/edu Du får prøve å registrere deg via linken, "Date of graduation" da velger du vel bare måneden og året du er ferdig med ungdommskolen regner jeg med. Endret 1. februar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hvis du kjøper en av programpakkene, har du fortsatt programmene etter du er ferdig med skolen. Creative cloud regner jeg med kun gjelder for den tiden du er i skole. Nå er det noen år siden jeg kjøpte PS mm, men på den tiden var det i hvertfall slik at du fikk lov til å beholde/bruke alle programmer ad infinitum til ikke-kommersielt bruk. I tillegg finnes muligheten til å oppgradere til nyeste versjon under vanlig/kommersiell lisens senere om behovet er der i ettertid. Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Hvis du kjøper en av programpakkene, har du fortsatt programmene etter du er ferdig med skolen. Creative cloud regner jeg med kun gjelder for den tiden du er i skole. Nå er det noen år siden jeg kjøpte PS mm, men på den tiden var det i hvertfall slik at du fikk lov til å beholde/bruke alle programmer ad infinitum til ikke-kommersielt bruk. I tillegg finnes muligheten til å oppgradere til nyeste versjon under vanlig/kommersiell lisens senere om behovet er der i ettertid. Det er ikke lenger begrensninger for bruk av studentversjon av Adobe programvare. Dette gjelder også for kommersiell bruk. "Can I use my Adobe Student and Teacher Edition software for commercial use? Yes. You may purchase a Student and Teacher Edition for personal as well as commercial use." Kilde: http://www.adobe.com/sea/special/education/students/studentteacheredition/faq.html Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Holder det ikke og maile en kopi av et skolebevis, etc. ?, eventuell sende en forespørsel. Nei...du MÅ i tillegg ha ett skriv fra en av lærerne..som kan gå god for deg..for ett skolebevis kan til og med jeg klare lage....helst rektor..for har prøvd..vel ikke hos adobe men NIK...så skal ikke påstå det ikke holder med skolebevis hos Adobe. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Nei...du MÅ i tillegg ha ett skriv fra en av lærerne(..) Feil. Det holder å innsende kopi av gyldig kvalifikasjonsbevis: KvalifikasjonsbevisKvalifikasjonsbeviset må være et dokument som er utstedt av institusjonen, med navnet ditt, institusjonsnavnet og gjeldende dato.** Registreringsbevis inkluderer blant annet: skole-ID-kort karakterutskrift skoleattest kvittering på betalt semesteravgift ** Dokumenter som er datert i løpet av de siste seks månedene, regnes som gjeldende. Og - universitet, høyskole (godkjent offentlig eller privat universitet eller høyskole som gir grader som krever minst tilsvarende to års fulltidsstudier) videregående skole, ungdomsskole og barneskole er alle godt nok her. Endret 28. februar 2013 av Trondster 2 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Feil. Det holder å innsende kopi av gyldig kvalifikasjonsbevis: Og - universitet, høyskole (godkjent offentlig eller privat universitet eller høyskole som gir grader som krever minst tilsvarende to års fulltidsstudier) videregående skole, ungdomsskole og barneskole er alle godt nok her. Mulig det er så med Adobe...hos NIK gikk det ikke i det hele tatt uten ett brev fra skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå