Gå til innhold

Ringenes Herre-props i norske (nett)butikker?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå den siste tiden prøvd å få tak i lisenserte ringenes herre replikaer , og da med spesiell tanke på sverdene--> Lettere sagt enn gjort!

Mitt spørsmål er da, finnes det norske (nett)butikker som selger disse noe som helst sted? På Outland hadde de bare smykker og dilldall, Pentagon i Oslo virker det som om de ikke har props fra United Cutlery.

Greit nok de har heksekongens hjelm og kongehjelmen til Gondor (fra UC), men bortsett fra det virker gjenstandene(med tanke på sverdene) å være ulisensert. Etter å ha sammenlignet bilder fra UC og de Pentagon har så tyder det til at de ikke er samme vare.

Det står svært lite i beskrivelsene deres på nettsiden (www.pentagon.no) som forøvring ikke er noe tess.

Jeg sendte en mail til dem for en ukes tid siden, null respons.

Håper noen har litt mer peil enn det jeg har! Eller vet hvor man burde gå for å holde seg oppdatert!

Edit: Jeg så fra en eldre tråd om nettsiden Walhalla, men her var det stusselig med utvalg.

Endret av Flaskekork
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I vinduene til Pentagon har de pleid å ha sverdene fra LoTR.

Yes det er det jeg også har sett, men utfra mine egne sammenligninger så virker det som om de som blir solgt hos Pentagon er ulisenserte m.a.o. fake.

Den som jeg er helt klar over at ikke er "fake" er denne:

http://www.pentagon.no/hjelm-of-the-witchkingsolget-p-836-c-213.aspx

når det kommer til resten, så antar jeg de ikke er ekte, correct me if wrong! Det er såppass lusne beskrivelser på nettsiden at det er vanskelig å si noe helt konkret. Men utfra bildesammenligninger fra United Cutlery sine varer og Pentagon så er de ikke alltid like --> Kan hende Pentagon rett og slett bare har tatt tilfeldige bilder fra nettet, hvem vet.

Har fortsatt ikke fått meg inn i butikken da blir en omvei for meg på vei hjem fra Blindern, så jeg gidder som regel ikke. Så av ren latskap så spør jeg her, haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...