Gå til innhold

Kan du installere nye biler i GTA VC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som i GTA3 kan du ikke legge til biler og beholde de som allerede er i spillet, men du kan bytte ut de som er der fra før.

En bra mod som legger til masse nye biler og motorsykler i høy kvalitet, kan du finne her: http://www.gamershell.com/news_BModernModB...aforBGTAV.shtml

Har testet denne selv, funker kjempebra! Forbered deg på lang nedlastningstid om du ikke har adsl da... fila er på 350 mb

Lenke til kommentar

Hvis du ikke gidder å laste ned den monsterpakken, kan du jo gå via www.rockstargames.com, links, og fansites. Der finner du en haug med websider som mekker mods og bilmodeller osv. Gidder ikke gå dit selv siden det er en ren flash-site, og jeg har 56k-modem. Så du får finne fram selv.

Lenke til kommentar

Jeg har sjekka den linken som ZprMario gav meg og jeg har lasta ned og installert den det tok ca. 1 time 37 minutter 40 sekunder hos meg.

Det funker kjempebra men spillet hakker litt mer etter at jeg installerte den filen men ikke noe sånn voldsomt. Av og til.

Kjempekule biler. Kjempebra link. Tusen takk.

Jeg har spilt GTA VC i mange timer i dag og sjekka ordentlig ut åssen det funka og det ser ut til å funke bra men med unntak den hakkingen.

Jeg syntes egentlig Mercedes Benz E 190 som fulgte med i denne pakka her på 357 MB var best å kjøre.

Men selvfølgelig er de andre også bra og kjøre.

Har kjørt MB E 190 mest og en gul BMW.

Det er noe jeg har lurt på ganske lenge, går det an å få fram et speedometer når du kjører bilene i GTA VC og om det går an og komme seg inn i bilen og så se inni mens du kjører?

Med vennlig hilsen

Zico74.

Lenke til kommentar
Det er noe jeg har lurt på ganske lenge, går det an å få fram et speedometer når du kjører bilene i GTA VC og om det går an og komme seg inn i bilen og så se inni mens du kjører?

Det går an å se innenifra bilene mens man kjører (bare bytt kameravinkel). Her er en fil som legger inn speedomter og damagemeter til GTA 3, men om den virker i Vice City, vet jeg ikke: http://www.codenamegta3.co.uk/show_file.asp?id=254

EDIT: her er en annen fil med bl.a. speedometer: http://www.codenamegta3.co.uk/show_file.asp?id=350

Lenke til kommentar

Bra du likte den nye mod'en! Ble veldig overrasket over hvor bra de bilene var laget, med unntak av noen få (ser ut som de har glemt å lage interiøret til BMW 850'n...) Og så interiørene da!!! Helt ekstremt godt laget.

Favorittbilene mine er nok Impreza'n og Mercedes 500(?) (den klassiske cab'en). I tillegg så er den nye MC'en utrolig fet...

Lenke til kommentar

www.gtavicemods.com Veldig bra side med mye stæsj å laste ned.

Husk å last ned et prog som heter vcmm først (vice city mod manager). Du trenger også Dmagic1 (får hjulene til å gå rundt osv). Etterpå er det bare å innstalere biler og andre mods.

Real weapon names, real car names og en del nye byggninger bare for å nevne noe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...