iBinalicious Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hei og hopp! Jeg vet ikke om mitt problem har noe med virus å gjøre. Men min nye (kjøpt august 2012) mac, er blitt så sinnsykt treig. Tilogmed når jeg skriver her henger bokstavene etter tastetrykkene. Er det noe jeg kan gjøre? Og vet dere om gode antivirus program? (Gratis er selvfølgelig å foretrekke) Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Du skal kunne finne forskjellige ting på appstore. Også diskoppryddingsprogram. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 har maskinen SSD? evt ikke så kan det enten være at du bruker opp all RAMen eller bruker opp all kapasiteten på Harddisken ved skrive og lese ytelse. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Antivirus på Mac er etter min mening unødvendig, og vil mest sannsynligvis gjøre den enda tregere Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Enig med "Krokan". Men hvis du absolutt vill ha antivirus ville jeg ha gått for Avast. Jeg ville heller ha prøvd å slenge inn mere RAM. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Men uansett, en så ny Mac skal ikke være treg, noe må være feil (uten at jeg vet hva det kan være) Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hvis du kjøpte den i August 2012 har du fortsatt garanti igjen. Lever den inn det du kjøpte den for en skjekk. Og husk, du har rett til en tilsvarende lånemaskin imens den er til service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå