hhvaal Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hallo to spm: 1. Er jeg den eneste som den siste tida har opplevd utrolig lave farter hos tele2 i forhold til det jeg har betalt for? Feks speedometeret gir meg regelmessig 4xx kbit/s i fart, og nedlastning går sjelden over 60 kb/s selv om jeg har betalt for 1024/256... 2. Er det lovlig hos tele2 å kjøpe en linje og så dele regningen og linja mellom to naboer? Lenke til kommentar
Xibit Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 1. Jeg har 704/128 linjen, og opplever også utrolig store svingninger i hastighetene. Min teoretiske max hastighet er 88 kB/s, men i det siste har jeg ligget fra 30-50 kB/s. 2. Vet ikke. Lenke til kommentar
hhvaal Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 har du feilmeldt linja? jeg sendte inn et screenshot av noen speed-tester i dag til tele2, så får vi se hva de svarer... kan sikkert poste svar her Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 1. Hadde du søkt på Tele2 her i forumet, hadde du funnet drøssevis av poster der kunder klager over farten til Tele2. Det er mange som sliter med alt for dårlig hastighet, men det hjelper trolig lite å klage. Tele2 har trolig overbooket nettet sitt, og det er de selv meget klare over. Hos meg har problemet faktisk mer eller mindre rettet seg. Fikk ca. 400kbit/s på itavisen's test før, men nå er jeg oppe i den hastigheten jeg betaler for. 2. Dette står forklart i vilkårene til Tele2 adsl (punkt 14.3). Lenke til kommentar
Xibit Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 har du feilmeldt linja? jeg sendte inn et screenshot av noen speed-tester i dag til tele2, så får vi se hva de svarer... kan sikkert poste svar her Ja, det har jeg, så får vi se om det hjelper. Ring de, da er de plutselig mer hjelpsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå