ThaHoward Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hei, er det lurt av meg å investere i dette? Etter hva jeg vet så stiger både gull og sølv med en stabil pris. Og jeg har også hørt at sølv blir mer og mer sjeldent og kanskje snart mer sjeldent enn gull. Så er det lurt av meg å investere i det? Og burde jeg kjøpe mynter eller barrer da? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det er ingenting stabilt med gull eller sølvprisene, du kan sjekke ut de historiske prisene, så ser du hva jeg mener med det. Om det er en god investering nå er rimelig vanskelig å si, men hvis du ikke har større summer å legge i det, så tipper jeg du ender med at vinningen går opp i svinningen (gebyrer osv). Direkte fysisk gull som du oppbevarer er rimelig dyrt å drive med, så tror neppe det er en god ide. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Kanskje greit om du ikke gjorde investeringen tidligere? http://www.nrk.no/okonomi/kraftig-fall-i-gullprisen-1.10986250 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå