Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun tror at jeg ser på henne som dritt

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn så tror hun at jeg ser på henne som dritt og driter henne ut med vilje. Jeg husker ikke når jeg gjorde det (eller hva jeg gjorde) og uansett hva jeg sier så sier hun at hun husker det og at jeg lyver..

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre, er vondt at hun tror det om meg, og seg selv.. Og jeg som også bare har prøvd å gi henne glede.. Anonym poster: 86f02498c477683d556edd04489cfb74

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vent til etter sommerferien, da går dere i 5. klasse. Det ordner seg nok.

På seg selv kjenner man andre..

Uansett verste av alt er at å såre henne er det siste jeg vil, og har vært lei meg og deppa i hele dag fordi at jeg i det hele tatt har såra henne, noe jeg ikke ønsker jeg ønsker bare å gjøre henne så lykkelig som mulig. Dessverre så ser det ut som at den personen jeg har forsøkt å gjøre lykkelig er den jeg har såret mest. Uten å en gang vite hvorfor, prøvde å snakke med henne om hva det kan være. Og kom med noen ting jeg har sagt, som jeg tenker på i ettertid bare er misforståelser fra begges side.

Nå derimot så ignorerer hun meg helt.. Virker som at hun ikke vil ha noe mer med meg å gjøre, får bare lyst til å gråte. Var så glad å lykkelig idag, etter at hun sa de greiene er jeg helt nede. Tenker på at noen, og spesielt hun, ser på meg som noe ondt og at jeg har såret henne på det sterkeste. Og hun kom med noe spesifikt, som at hun hadde prøvd å snakke med meg, men at jeg avviste henne. Men jeg kan ikke huske det! Og jeg har alltid snakket med henne når jeg kan og når vi er med hverandre. Alt er bare så frustrerende. Kanskje jeg burde gi henne litt tid. Men en venn av meg som var (en av) vitnene til krangelen snakket hvis privat med henne i ettertid. Og da drev hun vist å kalte meg... stygge ord. Så jeg vet ikke, hvis jeg bare er "waste of time" og alle de stygge ordene så burde jeg kanskje holde meg unna henne

Anonym poster: 86f02498c477683d556edd04489cfb74

Men igjen så vil jeg ikke siden jeg er glad i henne og bryr meg om henne.. Agh det er så vanskelig.. Anonym poster: 86f02498c477683d556edd04489cfb74

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...