Gå til innhold

Assassins Creed III og Far Cry 3, best på PC eller konsoll?

Anbefalte innlegg

Jeg kan fortsette lenge. Er viktig for meg å lære deg en ting eller to. Far Cry 3 og Assassin's Creed 3 er bedre på PC.

Here we go again...du vet hva jeg har sagt. Du kan ikke lære meg noe som helst. Er du maktsyk???

Du kan ikke lære en gammel hund nye triks....

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan fortsette lenge. Er viktig for meg å lære deg en ting eller to. Far Cry 3 og Assassin's Creed 3 er bedre på PC.

Ro deg ned, husby. Du er ikke noe politi her. Virker nesten som du prøver å kompensere for et eller annet. Tro om foreldrene dine fortsatt bestemmer når du må gå til sengs?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte meg AC3 og AC revelations til PC uten å ha testet dem enda, men jeg har storkost meg med de øvrige titlene på ps3/xbox. Tenker det blir like gøy på PC med en xbox kontroller da jeg sitter på samme plassen (god-soffaen) uansett om det er pc eller tv jeg skal se på.

Spørs vel på hva som er viktigst - foretrekker du ting på storskjerm og plages veldig av å bruke en pc skjerm, men ikke har pc'en kobla til tv'en, så må vel konsoll være valget ditt. Eller du kan leve med å spille det på en pc skjerm med bedre grafikk enn på konsollversjonene. Eller du kan få i pose og sekk ;)

Assassins creed spillene må vel strengt tatt spilles med en gamepad for den beste opplevelsen?

Men er det så farlig? Skaff deg spillet til hva du vil, sitt hvordan du vil, spill på hva du vil så lenge DU er fornøyd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ro deg ned, husby. Du er ikke noe politi her. Virker nesten som du prøver å kompensere for et eller annet. Tro om foreldrene dine fortsatt bestemmer når du må gå til sengs?

Føler jeg er ganske rolig. Bare vil poengtere at dette ikke er rom for noen subjektiv mening her. Far Cry 3 er best på PC. Det er fakta. Jeg kan jo for eksempel si at jeg ikke synes Harald er kongen i Norge, men det vil jo være feil. Viktig å få orden på vrangforestillinger.

Here we go again...du vet hva jeg har sagt. Du kan ikke lære meg noe som helst. Er du maktsyk???

Du kan ikke lære en gammel hund nye triks....

Du sammenligner deg selv med en hund? Bra, da slipper jeg det. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Føler jeg er ganske rolig. Bare vil poengtere at dette ikke er rom for noen subjektiv mening her. Far Cry 3 er best på PC. Det er fakta. Jeg kan jo for eksempel si at jeg ikke synes Harald er kongen i Norge, men det vil jo være feil. Viktig å få orden på vrangforestillinger.

Du sammenligner deg selv med en hund? Bra, da slipper jeg det. :)

Skjønner du ikke er gammel nok til å forstå ordtak :closedeyes:

Lenke til kommentar

Hva er optimale forhold på konsoll? 10 PS3'er sammenteipet? Nei, her har vi altså en tåpelig diskusjon, legg den død en gang for alle og vis at du er litt voksen ;)

Høyest mulig ytelse på PC kontra høyest mulig ytelse på konsoll. Ikke så vanskelig da. Kan dessverre ikke slutte å diskutere dette. Det er ikke rom for subjektive meninger i en faktadiskusjon, og fakta må til en hver tid vinne.

Lenke til kommentar

Høyest mulig ytelse på PC kontra høyest mulig ytelse på konsoll. Ikke så vanskelig da. Kan dessverre ikke slutte å diskutere dette. Det er ikke rom for subjektive meninger i en faktadiskusjon, og fakta må til en hver tid vinne.

Da må man jo også ta hensyn til pris. Får du stablet på beina en PC med mus og tastatur til ca 1500 kr som kjører spillet like bra som konsoll har man jo en fair match. Prisen for skjerm kan man trekke fra.

Lenke til kommentar

Da må man jo også ta hensyn til pris. Får du stablet på beina en PC med mus og tastatur til ca 1500 kr som kjører spillet like bra som konsoll har man jo en fair match. Prisen for skjerm kan man trekke fra.

Pris på utstyret har ikke betydning for kvaliteten til et spill. Dette er en diskusjon om ytelse, ikke pris.

Endret av sthusby
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor pc spillere sitter foran de små skjermene sine ... :closedeyes: Frykt for Bigger the Better?

Om jeg har valget om å spille på en 24" og en 50" med samme oppløsning, velger jeg 24-tommeren. Like mange piksler på 4 ganger så stor overflate blir ikke helt det samme. Og det er absolutt ikke bigger the better :)

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor pc spillere sitter foran de små skjermene sine ... :closedeyes: Frykt for Bigger the Better?

Fordi man sitter nærmere skjermen når man spiller med mus/tastatur.

Det er en grunn til at konsollspillere foretrekker 55-65 FOV mens PC-spillere foretrekker 75-90 FOV.

EDIT:

Dessuten er det ganske lett å påpeke at det ikke er oss med en PC-skjerm som overkompenserer.

Endret av arni90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...