Bruker-104685 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Også har vi ubisoft også videre. Fortsetter det slik har man boikottet alle selskaper og så sitter du der uten spill.... Da har man intet valg en å kjøpe de på konsollene som er ute, noe som er tragisk. Ubisoft var PC hatere, men det har dem snudd på i den siste tiden. Se for eks AC III og FC3, best på PC uten tvil Endret 22. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Da har man intet valg en å kjøpe de på konsollene som er ute, noe som er tragisk. Ubisoft var PC hatere, men det har dem snudd på i den siste tiden. Se for eks AC III og FC3, best på PC uten tvil Har hørt mere klaging på AC 3 og FC 3 på pc enn på konsoll. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Far Cry 3 er utvilsomt best på PC. Ferdig med det. Mens AC3 er dårlig uansett plattform. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Enten er det en høylytt minoritet, eller så er bare forbrukerene hykleriske. Spillene til EA selger jo stort sett svært godt, noe som gjør at det må bære en av de to nevnte tilfellene. Jeg har ikke sagt jeg er i mot dette. Personlig bryr jeg meg ikke. Men jeg synes det er et rart trekk av EA, ettersom de allerede har så mye negativ blest rundt seg. Far Cry 3 er utvilsomt best på PC. Ferdig med det. Far Cry 3 er best på konsoll for dem som ikke liker å spille på pc. Ferdig med det. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Mens AC3 er dårlig uansett plattform. I følge deg ja. Er mange som likte AC3 veldig godt. Endret 27. januar 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 I følge deg ja. Er mange som likte AC3 veldig godt. Endrer ikke på det faktum at det er et dårlig spill og et enormt misbruk av ressurser og flinke folk Ubisoft har tilgjengelig. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Endrer ikke på det faktum at det er et dårlig spill og et enormt misbruk av ressurser og flinke folk Ubisoft har tilgjengelig. Det er IKKE et dårlig spill. Greit at det ikke levde opp til forventningene til folk, men det vil ikke si det er dårlig. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det er IKKE et dårlig spill. Greit at det ikke levde opp til forventningene til folk, men det vil ikke si det er dårlig. Greit nok at det ikke er direkte dårlig, men ser man på det enorme budsjettet og arbeidsstaben så er det et elendig spill. Men spillet har selvfølgelig også noen utrolig gode deler, men ser man på det som et samlet produkt er det helt utrolig hvor hardt spillet feiler. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det er IKKE et dårlig spill. Greit at det ikke levde opp til forventningene til folk, men det vil ikke si det er dårlig. AC3 var nok skuffende for de fleste. Men hvordan Farcry 3 endte opp med å bli,tror jeg svært få kunne forutsi, for meg virker det som de fleste var positivt overrasket. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Mens AC3 er dårlig uansett plattform. Nuvel. Storkoste meg med AC3. Far Cry 3 er best på konsoll for dem som ikke liker å spille på pc. Ferdig med det. Nei, Far Cry er best på PC. Jeg spiller på konsoll, og foretrekker det, men spillet er jo bedre på PC. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Nuvel. Storkoste meg med AC3. Nei, Far Cry er best på PC. Jeg spiller på konsoll, og foretrekker det, men spillet er jo bedre på PC. Synest DU ja. Jeg har spillt det på PC og konsoll, Og jeg likte det best på konsoll. Spiller konsoll på 55" skjerm i godstolen. Jeg har en ganske kraftig pc med 26" skjerm. Ja, jeg vet at jeg kan koble pc til flatskjermen og spille med 360 kontroll også videre. Men jeg er konsollgutt av hele mitt hjerte og hater å spille på pc og nekter å koble pc til tv. Far Cry 3 er best på konsoll. DET ER MIN MENING. Ferdig med det. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Synest DU ja. Jeg har spillt det på PC og konsoll, Og jeg likte det best på konsoll. Spiller konsoll på 55" skjerm i godstolen. Jeg har en ganske kraftig pc med 26" skjerm. Ja, jeg vet at jeg kan koble pc til flatskjermen og spille med 360 kontroll også videre. Men jeg er konsollgutt av hele mitt hjerte og hater å spille på pc og nekter å koble pc til tv. Far Cry 3 er best på konsoll. DET ER MIN MENING. Ferdig med det. Er jo virkelig ikke oppe til diskusjon. Far Cry 3 er bedre på PC. Grafikken og bildefrekvensen er bedre, og det er ingenting med konsollutgaven som du ikke kan med PC-utgaven. Begrensninger i ditt PC-oppsett avgjør jo ikke hva som er best eller ikke. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Er jo virkelig ikke oppe til diskusjon. Far Cry 3 er bedre på PC. Grafikken og bildefrekvensen er bedre, og det er ingenting med konsollutgaven som du ikke kan med PC-utgaven. Begrensninger i ditt PC-oppsett avgjør jo ikke hva som er best eller ikke. Jeg synest Far Cry 3 er en bedre opplevelse på konsoll enn på PC. Jeg kan kjøre FC3 på PC glatt,så det har ikke med begrensninger å gjøre. Skjønner du det ikke??? Derfor sier jeg at FC3 er best på konsoll. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg synest Far Cry 3 er en bedre opplevelse på konsoll enn på PC. Jeg kan kjøre FC3 på PC glatt,så det har ikke med begrensninger å gjøre. Skjønner du det ikke??? Derfor sier jeg at FC3 er best på konsoll. Men det er det altså ikke. Far Cry 3 er bedre på PC. Det har alt konsollversjonen har, i tillegg til langt bedre grafisk ytelse, og mye bedre bildefrekvens. Da er det jo rett og slett bedre på PC. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Men det er det altså ikke. Far Cry 3 er bedre på PC. Det har alt konsollversjonen har, i tillegg til langt bedre grafisk ytelse, og mye bedre bildefrekvens. Da er det jo rett og slett bedre på PC. HAHA. Du skjønner det ikke... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 HAHA. Du skjønner det ikke... Du kan koble en datamaskin til en tv og bruke en konsoll kontroller istedenfor mus og tastatur og da oppleve samme spillet men med bedre teksturer og bildefrekvens. Hva er det å diskutere? Er det noen følelser involvert med konsollen din som du ikke har til maskinen din? Er det Xbox live eller PSN til multiplayer som er den store forskjellen for deg? Eller er det at du slipper å installere spillet og skrive inn serial number? (Obs online pass)? Som sagt, hvis det er følelser involvert, da er det ikke noe å diskutere. Men dette er argumentene for å spille spillet på en PC versjon framfor konsoll som er objektive. 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Du kan koble en datamaskin til en tv og bruke en konsoll kontroller istedenfor mus og tastatur og da oppleve samme spillet men med bedre teksturer og bildefrekvens. Hva er det å diskutere? Er det noen følelser involvert med konsollen din som du ikke har til maskinen din? Er det Xbox live eller PSN til multiplayer som er den store forskjellen for deg? Eller er det at du slipper å installere spillet og skrive inn serial number? (Obs online pass)? Som sagt, hvis det er følelser involvert, da er det ikke noe å diskutere. Men dette er argumentene for å spille spillet på en PC versjon framfor konsoll som er objektive. Jeg har sagt mitt. Trenger ikke si mer. Dette blir bare en jeg skal ha siste ordet leken... det trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 HAHA. Du skjønner det ikke... Er ikke noe å skjønne. Det er ikke noen subjektiv mening på dette området. Du kan spille Far Cry 3 på PC akkurat som om det var et konsollspill, så der går altså argumentet for konsollpreferanse ut vinduet. I tillegg har du bedre grafikk og bedre bildefrekvens på PC-versjonen. Er altså ingenting som taler i favør konsollutgaven. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) At du foretrekker en ting betyr ikke at den er bedre enn en annen. Du kan spille Far Cry 3 på PC akkurat som om det var et konsollspill, så der går altså argumentet for konsollpreferanse ut vinduet. Det gjør det så aldeles ikke. På konsoll trenger man bare å sette discen i maskina, trykke play og så er det i gang. De trenger heller ikke oppgraderinger etterhvert som årene går, og er langt enklere å ha med å gjøre. Derfor går ikke det argumentet ut vinduet. Endret 28. januar 2013 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
tNy Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det er jo fortsatt bedre på PC en konsoll. At noen liker bedre å spille på konsoll er en ting, men det gjør det ikke noe bedre av den grunn. Punktum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå