Arodem Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Moon-skaper Duncan Jones tar over for Sam Raimi. Les hele saken Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Med en artikkel på kun noen få avsnitt skulle man tro at forfatteren så igjennom artikkelen før den ble publisert for skrivefeil. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 "Warcraft" og "World of Warcraft" er jo to forskjellige spill da Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 "Warcraft" og "World of Warcraft" er jo to forskjellige spill da Jo, men det er jo ifra universet da... ikke spillet. Samme univers Jeg synes dette høres ganske bra ut. Har ikke sett Moon men hørt mye bra. Source Code trodde jeg skulle være det sedvanlige action-scifi-skvipet som jeg humret over med litt popcorn, men det var faktisk en meget bra scifi film. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Med en artikkel på kun noen få avsnitt skulle man tro at forfatteren så igjennom artikkelen før den ble publisert for skrivefeil. Det gjorde jeg, men dessverre manglet det én bokstav i ett ord likevel. Det har jeg rettet på nuh. 2 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Nå er jeg ikke super-fan av Source Code, men Moon er en fantastisk god film. Der det er gjort utrolig mye med veldig lite. Kan varmt anbefales til alle som ikke har sett den, og ønsker å gjøre seg kjent med regissøren. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Du glemte og nevne Uwe Boll XP Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Husker sist jeg leste, ville det utspille seg enten i kampen mot Lich King Arthas, eller før han blir LK. Men i og med de får ny manusforfatter... kan vel det fort endre seg. Lenke til kommentar
Grevlingsleiva Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Må jo bare innrømme da at jeg vil kanskje heller hatt Sam! Men det skal jo godt gjøres og fucke til et så bra konsept som warcraft. Blizzard lager jo helt syke sekvenser nå ^^ (ikke at de trenger og ha en sammenheng nei) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå