horsegirl Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg har en Canon EOS 500D og jeg lurer på om det går an å kjøpe en ekstern skjerm så man kan flippe over sånn at den peker fremmover. Utrolig irriterende når jeg blogger og ikke kan se om jeg selv er i fokus... (video) jeg kan sikkert kjøpe på nett også, så lenge jeg finner ut av hvor de har, helst ikke svindyrt heller... Lenke til kommentar
zorry Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg har en Canon EOS 500D og jeg lurer på om det går an å kjøpe en ekstern skjerm så man kan flippe over sånn at den peker fremmover. Utrolig irriterende når jeg blogger og ikke kan se om jeg selv er i fokus... (video) jeg kan sikkert kjøpe på nett også, så lenge jeg finner ut av hvor de har, helst ikke svindyrt heller... Om du kobler kameraet til en PC med en USB-kabel og starter opp EOS-utility (fulgte med kamera) så vil du med fjernstyringen kunne se video samtidig som du tar opp. Ihvertfall ser det ut til å virke slik med mitt kamera. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå