CommanderKeen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ja, slik som Red Dead Redemption gjorde da eller? Ikke et eneste GTA-spill som ikke har kommet på PC. Og dropp holdningen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er forskjell på å lage et spill for PC(optimalisere) og det å lage en shitty port. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Den ekstra ventetiden blir helt sikkert verdt det når vi får et helt fantastisk og polert spill. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Den ekstra ventetiden blir helt sikkert verdt det når vi får et helt fantastisk og polert spill. Ja som med GTA IV. :) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ja som med GTA IV. :) Smaken er som baken. GTA IV er et av mine all time favoritter. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Smaken er som baken. GTA IV er et av mine all time favoritter. Det endrer ikke det faktum at PC versjonen av GTA IV var elendig portet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det endrer ikke det faktum at PC versjonen av GTA IV var elendig portet. Det tror jeg på, selv om jeg bare har spilt det på 360. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Litt slag i trynet dette her, jeg var liksom klar for å spille GTA V nå i løpet av våren/sommeren. Samtidig, hvis Rockstar ønsker mer tid på å finpusse spillet, så er jo det bra for alle at de tar seg tid til det. Har alltids nok annet å spille, så får man heller glede seg til september. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Meh! Nok av andre ting å bruke sommeren på - noen måneder er ikke så ille er det? Bedre at de tar seg tiden de trenger; mulig det har en klar sammenheng med neste generasjon konsoller!? Og PC kommer (som alltid) - ser det nevnes RDR.... er da eneste spillet de har laget som ikke kom på PC (og som Rockstar angrer på) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Om Rockstar lanserer spillet i september og en ny PS3 skal komme et par mnd etterpå i USA/Japan så skjønner jeg ikke helt hva Rockstar holder på med. Skal en gjette på at spillet blir utsatt igjen og at det blir et lanserings spill? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Om Rockstar lanserer spillet i september og en ny PS3 skal komme et par mnd etterpå i USA/Japan så skjønner jeg ikke helt hva Rockstar holder på med. Skal en gjette på at spillet blir utsatt igjen og at det blir et lanserings spill? Houser fra Rockstar uttaler: "Grand Theft Auto IV var vårt første forsøk på en ny plattform og HD-grafikk, så den første delen av utviklingsfasen var skikkelig trøblete. Nå, derimot, vet vi hva maskinvaren kan yte, så det har blitt mye lettere og mer moro å jobbe med det." Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Houser fra Rockstar uttaler: "Grand Theft Auto IV var vårt første forsøk på en ny plattform og HD-grafikk, så den første delen av utviklingsfasen var skikkelig trøblete. Nå, derimot, vet vi hva maskinvaren kan yte, så det har blitt mye lettere og mer moro å jobbe med det." Ja jeg skjønner den biten der, men om ikke den nye Playstation eller Xbox maskinen er bakover kompatibel hvem vil sitte å spille spill på dem gamle konsollene? Folk har vært sulteforet på nye hardware i så mange år nå. Et spill selger voldsomt i starten men også bra utover, hva vil det si for GTA V når "alle" er på en ny konsoll? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 ser det nevnes RDR.... er da eneste spillet de har laget som ikke kom på PC (og som Rockstar angrer på) Eh, de har da flere titler som kun finnes på ulike konsoller. Kan jo f.eks. nevne Midnight Club serien, hvor kun ett spill var for PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå