WourN Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Litt skuffende at de trots fansen utsetter PC versjonen. Men ettersom jeg kommer til å ha den nye Xboxen i eie så blir det nok mus og tastatur på den Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Når de først utsetter spillet såpass lenge, burde de ventet helt til neste generasjon. Vil være utdatert på konsoll i løpet av få måneder om det kommer til PS3/X360. La de polere på spillet sitt. Det er bare bra.September er heller ikke så veldig lenge til. Jeg hadde forventet meg et enda senere slipp.Uansett så venter jeg på PC-versjonen, så jeg forventer ingenting før våren 2014.Dette er ganske sikkert en bevisst del av markedsføringen. Nå er ikke jeg veldig glad i disse spillene, men det er litt dårlig gjort å lure fansen sin på denne måten. Det kommet ikke til å være utdatert innen få maneder på konsoll, du tar feil. De nye konsollene blir mest sannsynlig å være dyre med launch, og de blir nok nesten sikkert ikke å ha noen spill som gta v med stor verden og alt sånn. Men mindre rockcstar vet datoen til de nye konsollene og tar en pentalansering med xbox260, ps3, xbox720, ps4 og PC Lenke til kommentar
C.. Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Såpass lenge til ja! Jaja, bra at de tar seg tid istedet for å slippe ut et halv ferdig spill Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Rockstar har kanskje gjort en avtale med Sony og Microsoft, slik at det blir lansert eksklusivt til PS4 og Xbox 720, sånn at folk kjøper PS4 og Xbox 720. Etter et par måneder slipper de det til PS3 og Xbox 360, enda et par måneder senere slipper de det til PC. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har de ikke reklamert i flere måneder om at det skal komme i Februar - Mars? Kom ikke som noen overraskelse dette her. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Husker ikke hvilket videointervju jeg så, men de sa at IKKE kommer til PS4/Xbox "720" fordi de allerede har lært seg denne gen. med konsoller så bra å kjenne, så de vil greie å få mer ut av de eldre konsollene, en å lære seg de nye nå. Selvfølgelig kommer det til PS3 og 360 også. Men en oppskalert port til PS4/NextBox er neppe helt ute av kortene for å si det sånn. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det slippes ikke på PC, nei... Så utrolig skuffende. Jeg gidder ikke kjøpe en konsoll bare for å spille ett enkelt spill heller. Kan nesten garantere at det dukker opp på PC etter noen måneder. Ja, slik som Red Dead Redemption gjorde da eller? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ja, slik som Red Dead Redemption gjorde da eller? Nei, slik som GTA IV gjorde. AtW Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Mulig jeg husker feil, men jeg mener det i utgangspunktet ble sagt GTA IV skulle slippes på PC, og i så fall er det en forskjell. Men det er vel bare å vente å se, håper det slippes på PC, kan ikke forstå annet. Ellers er jeg noe skeptisk til GTA V. Jeg tror det på mange måter blir veldig bra, og at det på sett og vis kan sammenlignes med GTA IV. Men samtidig tror jeg det blir en noe bedriten følelse å komme tilbake til Los Santos og ikke spille CJ, etter alt man fikk fra San Andreas som for øvrig er et av mine favorittspill. Stiller meg også noe skeptisk til at man selv kan velge hvem man vil spille og hvor bra storylinen kan bli lagt fram på den måten. Jeg har likevel tillit til utviklerne og satser på at dette blir bra! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Om ikke så taper de hvertfall meg som kunde. Hadde de sluppet Red Dead Redemption på PC hadde jeg kjøpt på sekundet. Men jeg er ikke gamer nok til å bruke tusenlapper på en konsoll. Tusenlapp* Då det kostar ca. 1400, så får du 400 igjen frå microsoft... Men skjønar kva du meiner... eg kjøpte xbox 360 kun for Halo spel serien, men kjem ikkje til å kjøpa fleire spel til xbox... Håpar dei bestemm seg for å gjev dette ut til PC til slutt... Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Elendig.. Jaja, vi får sikkert en møkka port til PC et halvt år senere.Var det jeg tenkte også. Men jeg må innrømme at Rockstar imponerte med Pc versjonen av Max Payne 3:) Sant det at Max Payne 3 overrasket, men så må det sies at det var et annet studio enn de som vanligvis jobber med Grand Theft Auto serien. GTA5 blir laget av Rockstar North, mens Max Payne 3 ble laget av Rockstar Vancouver. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Sant det at Max Payne 3 overrasket, men så må det sies at det var et annet studio enn de som vanligvis jobber med Grand Theft Auto serien. GTA5 blir laget av Rockstar North, mens Max Payne 3 ble laget av Rockstar Vancouver. Var vel Rockstar North som sto bak San Andreas også, så jeg tviler ikke på at en evt. PC-versjon blir bra. Er vel heller et spørsmål om det blir en PC-versjon, og hvorfor de i så fall ikke prioriterer denne på samme måte som konsoll... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hvorfor? Spillet er jo klart på sitt beste på PC. Vet ikke, det har sikkert noe med tradisjon å gjøre. Synes det var utrolig morsomt å fly helikopter med PS-kontrollen, i GTA SA. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ellers er jeg noe skeptisk til GTA V. Jeg tror det på mange måter blir veldig bra, og at det på sett og vis kan sammenlignes med GTA IV. Men samtidig tror jeg det blir en noe bedriten følelse å komme tilbake til Los Santos og ikke spille CJ, etter alt man fikk fra San Andreas som for øvrig er et av mine favorittspill. Stiller meg også noe skeptisk til at man selv kan velge hvem man vil spille og hvor bra storylinen kan bli lagt fram på den måten. Eg er heilt enig. Så langt så er GTA:SA definitivt det beste spelet i serien. GTA IV hadde betre grafikk, men det var også omtrent det einaste som var betre enn i GTA:SA. På dei fleste andre områder så virka GTA IV som ein nedvatna versjon. GTA:SA gjorde mykje rett. Alt frå friheita du fekk med ein karakter som kunne klatre og symje, modifiseringa du kunne gjere på både karakteren og bilane, tilgangen til fly og helikopter. I tillegg så virka kartet veldig stort og tilgjengelig. Det at det var oppdelt i fleire storbyar og småbyar som du kunne reise mellom utan loading screens gav ei svært god friheitsfølelse. Til og med radiokanalane var best på GTA:SA. Så eg krysser fingrane og håper at GTA V likner meir på dei klassiske GTA spela enn det likner på GTA IV. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 det virker på meg som de gir ut spill med en fast syklus. Først ny teknologi osv. men ganske enkle verdener, GTA3/IV, så bygger de på med mer innhold SA, VC og V. Er det dette vi kommer til å se neste generasjon også? Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Eg er heilt enig. Så langt så er GTA:SA definitivt det beste spelet i serien. GTA IV hadde betre grafikk, men det var også omtrent det einaste som var betre enn i GTA:SA. På dei fleste andre områder så virka GTA IV som ein nedvatna versjon. GTA:SA gjorde mykje rett. Alt frå friheita du fekk med ein karakter som kunne klatre og symje, modifiseringa du kunne gjere på både karakteren og bilane, tilgangen til fly og helikopter. I tillegg så virka kartet veldig stort og tilgjengelig. Det at det var oppdelt i fleire storbyar og småbyar som du kunne reise mellom utan loading screens gav ei svært god friheitsfølelse. Til og med radiokanalane var best på GTA:SA. Så eg krysser fingrane og håper at GTA V likner meir på dei klassiske GTA spela enn det likner på GTA IV. Helt enig! Etter San Andreas betyr grafikk pent lite. Jeg har runnet SA flere ganger og kommer til å gjøre det igjen, sannsynligvis om ikke så lenge. Grafikk er alltids greit, men jeg ser på det som et ikke-tema. Fysikken syns jeg derimot er viktigere, og selv om den muligens var noe bedre i IV, syns jeg den var mye mer behagelig og god nok i SA. Bare for å forsvare IV litt syns jeg det var ett mye bedre spill når jeg startet andre gangen. Jeg rundet det ikke første gangen ettersom jeg sammenlignet det med SA og dermed ble skuffet når havner på et helt annet sted og spiller en annen person. Jeg ville rundet det og startet på nytt og innså at spillet faktisk var veldig bra, på mange måter. Men at friheten er større og bedre i SA er det ingen tvil om, som du beskriver. Tilgang på fly/helikopter, radiokanalene, menneskene rundt deg, samfunnet generelt og følelsen man fikk av å spille CJ er ulikt noe annet jeg per dags dato har spilt. Jeg har likevel, som nevnt, håp og til dels tro om at GTA V blir bra. Men å friste med Los Santos og samtidig gi oss et nytt "eventyr" uten CJ og gjengen blir bare latterlig. Nå er dette riktig nok spekulasjoner fra min side da jeg ikke vet dette sikkert, men jeg antar det blir nytt på linje med GTA IV. At man i tillegg man velge fritt mellom tre personer å spille tror jeg kommer til å ødelegge fremførelsen av en story som sikkert ikke opprettholder standarden fra SA i utgangspunktet, ganske kraftig. Men det er lov å håpe, kanskje kommer man i kontakt med en aldrende eller pensjonert Tenpenny e.l... Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Selvfølgelig kommer det til PS3 og 360 også. Men en oppskalert port til PS4/NextBox er neppe helt ute av kortene for å si det sånn. Det er nok ikke ute av bildet nei. Enten det eller hvis konsollen er backward kompitabel eller noe sånt. Men jeg selv tror at de ikke hadde giddet å porte det over til de to nye. Men det er jo ganske irrelevant egentlig, jeg bryr ikke om det blir porta eller ei. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Akkurat når det gjelder grafikk er jeg uenig, GTA IV tjener mye på å has vesentlig bedre grafikk en møkkagrafikken i tidligere utgaver. AtW 1 Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Akkurat når det gjelder grafikk er jeg uenig, GTA IV tjener mye på å has vesentlig bedre grafikk en møkkagrafikken i tidligere utgaver. AtW Ja, jeg er for så vidt enig i det. Poenget mitt er at SA har så mye (annet) bra og er så forseggjort at den nå dårlige grafikken (som i 2004 var mildt sagt imponerende) forsvinner ut av sinn og ender opp som en liten bagatell, om i hele tatt det. Man kan kose seg med grafikken i IV men her er storien og flere andre ting mangelfulle, i alle fall sammenlignet med SA. Og sammenligner man med SA ser man fort hva som er viktigst av grafikk og "det resterende". Tror det var poenget mitt, og dette er hva jeg mener om saken Jeg spilte SA sist i fjor, etter IV, og grafikken slo meg ikke i hele tatt fordi det leverer så kraftig som det gjør på alle andre måter. Endret 1. februar 2013 av Liquicity Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ja, jeg er for så vidt enig i det. Poenget mitt er at SA har så mye (annet) bra og er så forseggjort at den nå dårlige grafikken (som i 2004 var mildt sagt imponerende) forsvinner ut av sinn og ender opp som en liten bagatell, om i hele tatt det. Man kan kose seg med grafikken i IV men her er storien og flere andre ting mangelfulle, i alle fall sammenlignet med SA. Og sammenligner man med SA ser man fort hva som er viktigst av grafikk og "det resterende". Tror det var poenget mitt, og dette er hva jeg mener om saken Jeg spilte SA sist i fjor, etter IV, og grafikken slo meg ikke i hele tatt fordi det leverer så kraftig som det gjør på alle andre måter. Jeg er enig i at grafikken i seg selv ikke er så viktig, men jeg synes de taper seg voldsomt når det gjelder fysikken og en del av detaljene. IV imponerte meg stort med tanke på hvordan folk reagerer på å bli skutt på eller påkjørt osv, og etter å ha spilt dette mye synes jeg rett og slett fysikken i SA er fryktelig skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå