Cuneax Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 HTC lanserer en minitelefon som du kan bruke ved siden av smarttelefonen. Ring med én hånd og surf med den andre Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hmm,. Ikke så dumt. integrasjon, brukervennlighet osv er lede ordene for slike produkter. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Så står det under: "eksklusivt for Kina" Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Om 5 år blir sikkert mobilen like stor som en tablet, så alle lar den ligge hjemme mens de går rundt med en minitelefon med 4,2" skjerm som igjen har en liten fjernkontroll. Where shall it end? 7 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 En forvokst telefon og en uten funksjonalitet... Hvorfor ikke ha en liten telefon og en liten tablet, tenker da jeg... 1 Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hadde enheten vært vanntett så kan man ha hovedtelefonen i en vanntett pose eller noe slikt om man skal på båt eller ute når det regner. 1 Lenke til kommentar
magnkra Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 HTC må være desperate nå.... Du kjøper en fin smartmobil, og får med en mindre, mye enklere telefon, fordi den bedre takler enkle ting som ringing og sms/fjernkontroll.... Høres i mine ører ut som en aprilsnar men de har jo et poeng. Er lenge siden vi kunne holde opp små hendige mobiler, istden for de mursteinene vi har nå med 4+ tommer skjerm. Kan de ikke heller lage en dings, i noe vi allerede har, isteden for å prakke på enda en mobil, for å få fult utbytte av den andre? Er det ikke da bedre med et trådløst headset, brilleglass eller klokke til å ta seg av de "enkle" tingene? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Haha, den ultimate innrømmelse på at smarttelefonene har vokst seg for store. Hvorfor ikke velge en mindre telefon + nettbrett med Wifi+3G i stedet for disse greiene? 1 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Har ikke sagt nei takk om en slik fulgte med telefonen, men hadde nok ikke kjøpt den bare for at den har en mini telefon nei Men ser jo ut til at HTC selv innrømmer at telefoner i dag er for store også. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 høres på en måte litt kult ut, men jeg er 100% sikker på at jeg hadde glemt igjen en av delene på en random benk eller noe Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Da tror jeg jeg mye heller vil ha en pebble... 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Min HTC Desire (den første typen) har perfekt størrelse. Kunne godt tenkt meg at skjermen var strukket lenger ut i kantene og at den var bittelitt lettere og tynnere. Ellers er det den perfekte mobil. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Min HTC Desire (den første typen) har perfekt størrelse. Kunne godt tenkt meg at skjermen var strukket lenger ut i kantene og at den var bittelitt lettere og tynnere. Ellers er det den perfekte mobil. Hear hear! Venter fremdeles på en remake av den orginale Desire. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hear hear! Venter fremdeles på en remake av den orginale Desire. mhm. Samme utseende, bedre specs og en skjerm som dekker en større del av fronten. Hadde ikke nølt med å kjøpe den. På tide HTC får opp øynene, og lanserer noe som er en klar oppskrift på suksess Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 dette er bare dumt. jeg kjøpte her forleden en eldre nokia telefon, nærmere bestemt e6, fordi den er liten og hendig og har tastatur. jeg bruker den sammen med en ipad mini hvis jeg trenger å surfe nettet eller spille litt. jeg gikk da fra en Samsung galaxy note. angrer ikke ett sekund selv om noten er "bedre" vil gjerne ha tilbake fulltastatur-mobiler, men med android systemet så har man beste fra begge verdener. de som er i dag slik som htc chacha er bare drit Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Haha! Fleipa med dette da Galaxy Note kom. Lenke til kommentar
RealTek Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Problemet jeg har med dette er at selskaper skaper problemer folk ikke har for å tjene penger på det. Logikken er sær, men veldig, veldig sann. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Problemet jeg har med dette er at selskaper skaper problemer folk ikke har for å tjene penger på det. Logikken er sær, men veldig, veldig sann. Det har de gjort temmelig lenge allerede. Intet nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg