Azidops Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Tok en titt på spillkalenderen på Gamer, men det var ikke mye som fristet. Er det slik at i år blir det et spill-vakuum grunnet nye konsoller? Hvilke spill ser dere fram til i 2013? Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Capcom arcade cabinet til XBLA. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Eneste spillet jeg vurderer er Gears Of War Judgment, som den eneste store eksklusive, surt er det. Mine andre plattformer får kjørt seg i høyt tempo i 2013. Er jo en del multiplatts som kan vekke interesse for dere, neste COD, Bioshock Infinite, Tomb Raider, GTAV bare for å nevne dem. Multiplatts blir skaffet med stor sannsynlighet på PC viss ikke de blir helt bombet av tekniske feil, null HD textures o.l Endret 1. februar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er vel nesten kun multiplat jeg gleder meg til som jeg spiller på xbox 360. Eksklusiver jeg skal ha er iallefall rayman på wii u og gears på 360. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 GTAV Super Time Force Gears of War Judgement Lococycle Zeno Clash II State of Decay Battleblock Theater Tomb Raider Bioshock Infinite Crimson Dragon Det er ikke sikkert at jeg kommer til å kjøpe alle spillene med en gang, men det er iallefall de som frister mest akkurat nå. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Av spill som ikke er arkade: Ingenting. Gears Judgment kunne blitt en kandidat men er er fryktelig lei alt som omhandler gears, så lei at jeg måtte torturere meg gjennom SPen til Gears 3. Av arkade spill som KUN kommer på XBLA og ikke PC, PS3 eller Wii U sår er det kun Matter som ser interessant ut og en smule Lococycle som ser litt interessant ut. Resten av arkade spill som State of Decay, Zeno Clash 2 osv. kommer også på PC. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 GTA: V som jeg skal ha på PC dersom det kommer. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Metro: last lgiht doom 4 carmageddon sim city gta V prey 2 startcraft 2: heart of the swarm Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Vil understreke at det er spill til Xbox 360 jeg etterlyser. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Oppdaget nettopp Remember Me. Ser dritkult ut Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Kanskje det er bare jeg som begynner å bli gammel. Kjenner at det ikke er noen spill jeg ser fram til, selv ikke Bioshock Infinite. GTA spillene klarer jeg aldri å gjennomføre. Sist gikk jeg lei av å hele tiden babysitte vennene mine og San Andreas var det trening og spisegreiene jeg ikke fikset. I tillegg kommer alle distraksjonene gjør at jeg mister tråden. Nei, skulle vært 14 igjen... 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Kanskje det er bare jeg som begynner å bli gammel. Kjenner at det ikke er noen spill jeg ser fram til, selv ikke Bioshock Infinite. GTA spillene klarer jeg aldri å gjennomføre. Sist gikk jeg lei av å hele tiden babysitte vennene mine og San Andreas var det trening og spisegreiene jeg ikke fikset. I tillegg kommer alle distraksjonene gjør at jeg mister tråden. Nei, skulle vært 14 igjen... Enig i dette. Det går langt mellom spillene jeg virkelig fordyper meg i. Sist var Mass Effect 3. Har rett og slett ikke tid til å sette meg ned flere timer i strekk hver dag. Noen timer i uka klarer jeg nok, men da er det tiltak å sette seg ned med et langt spill. Det verste jeg vet er å starte et nytt spill. Tar alltid så lang tid før man kommer i gang. Blir heller FIFA og lignende der man godt kan spille i en halvtime - time. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Xbox 360 er inne i dens åttende år på markedet. Det er ikke rart at dere begynner å gå lei. Entusiasmen kommer nok tilbake når MS og Sony viser frem Xbox 3 og PS4 skal dere se. Nå synes jeg ikke at 2013 ser direkte fantastisk ut for 360, men det kommer en del gode spill til platformen i år også. Prøver meg på en ny liste: XBLA: Crimson Dragon Ascend: New Gods Zeno Clash II Super T.I.M.E. Force Bit Trip Runner 2 State of Decay Lococycle Monaco Brothers: A tale of two sons Matter Battleblock Theater Discbaserte spill: Tomb Raider Bioshock Infinite Gears of War Judgement Resident Evil Revelations Remember Me GTA V Rayman Legends South Park: The Stick of Truth Dark Souls 2 Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 GTA V!!!! Eneste spillet jeg SKAL og MÅ ha på release dato 1 Lenke til kommentar
White Collar Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 synd at vi må vente helt til 2014 før fallout 4 kommer ut Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Likte GRID, skal vel ha GRID 2.....Uansett er det tradisjon med NHL og kanskje FIFA (evt. PES denne gangen)... One a sportsgamer-always a sportsgamer! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 synd at vi må vente helt til 2014 før fallout 4 kommer ut Det hadde vært genialt om Fallout 4 ble et vårspill for next-gen konsollene neste år, slik som Oblivion var et vårspill for 360 i 2006. Blir spennende å se om de fortsetter med Creation Engine/Gamebryo eller om de har bestemt seg for å gå for en ny grafikkmotor. Lenke til kommentar
Gooby Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 ASSASSINS CREED IV BLACK FLAG <33333333333 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå