Cooky Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) For noen dager tilbake ryddet jeg litt på rommet mitt, og mens jeg gjorde dette fant jeg en liten eske med gaver som sannsynligvis stammer fra da jeg ble konfirmert. Blant gavene, som muligens kan være verdifulle, så fant jeg noen smykker, som jeg absolutt ikke har noen interesse av å bruke. Jeg tenkte derfor det ville være en god ide å selge de, for å prøve å tjene noen ekstra kroner (noe som jeg egentlig trenger litt av nå). Spørsmål: - Er det noen spesielle forum eller nettsteder jeg kan henvende meg til, for å prøve å finne ut verdien av disse smykkene, eller finne ut hva folk kan være villig til å betale for de? Planen er å legge de ut for salg på finn.no, eller lignende norske (salg og kjøp)nettsider. - Jeg kan gjerne ta bilde av de aktuelle smykkene og legge de ut her i denne tråden, dersom dersom dette er av interesse for noen av dere! Endret 31. januar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Vil tro en gullsmed er rette instansen å henvende seg til. 1 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 www.gullvekten.no Evt. gå til en gullsmed å finn ut av det som nevnt 1 Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Vil tro en gullsmed er rette instansen å henvende seg til. Vet du om gullsmeder ofte er villige til å kjøpe det man kommer med, om det er verdt en del? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Vet du om gullsmeder ofte er villige til å kjøpe det man kommer med, om det er verdt en del? Nei, gull og glitter er ikke min greie. Du må nesten bare prøve med de nærmeste gullforhandlerne som finnes der du bor. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå