vhguru Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hei. Appropo IE10 Metro og håndtering av favoritter. Jeg vil bare tipse om Xmarks. Den er genial mht å synce favoritter/bookmarks mellom PC/mobil og støtter mappestruktur. Jeg har følgende oppsett - jobbPC med Windows 7, benytter Chrome som nettleser pga. mulighetene for tillegg samt mousegestures. Installerte Xmarks som tillegg i Chrome og syncet favorittene mine. Hjemme har jeg en Sony Vaio Duo 11 med Windows 8 og touchscreen/nettbrett. Installerte Xmarks på denne og hentet mine syncede favoritter. Når jeg skal browse så åpner først Xmarks, får opp favorittene, pent kategorisert i mapper, klikker på ønsket favoritt - IE10 metro starter og henter opp valgt favoritt. Swiper inn Xmarks fra venstre når neste favoritt skal velges, trykker på ønsket favoritt og vóila - valgt nettsted åpnes i IE10. Knuser den håpløse favoritthånderingen til IE10 Metro ned i støvlene. Lite tips til de som kjører WP8 på mobilen: Xmarks fungerer like godt på min Lumia 920 som erstatning for å håndtere favoritter. Åpner først Xmarks, velger ønsket favoritt og siden åpnes automatisk i browseren. Holder inne tilbaketasten for å få opp Xmarks når jeg skal velge neste favoritt. Enkelt og greit synes nå jeg i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå