Zemeckis Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei Ser at det er mange som spør etter nye drivere til sitt skjermkort,men vet ikke hvor de finner det.Så jeg bestemte meg for å lage en slik post som kanskje kan hjelpe de som er usikker.Om det ikke allerede finns en fra før Til dere som har en av følgene nvidia baserte kort: (Fra tnt serien til den nye fx serien fra nvidia) Så finner dere de nye detonator drivere HER og for slike omega drivere finner dere det HER Til dere som har en av følgende Ati kort (Fra Rage til den nyeste Radeon serien f.eks 9500-9800) Så finner dere de nye Catalyst driverne HER .Eller for slike omega drivere så er de også HER Om dere skal ha nye drivere til et gammelt 3dfx basert kort så kan dere også finne slike hos HER og for omega HER Eller om dere skal ha noen kort fra Sis som er integrert i noen HK så finner dere det HER Håper dette er en grei og forståelig post.Men jeg er ikke helt 100% sikkert på hva forskjellen på de offesiele og omega driverne:Send meg om Pm om du vet det så skal jeg update poste eller om du har noen andre forslag så post gjerne :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå