bojalborg Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 I forrige uke betalte jeg for bytte av skjerm på mine htc one x hos mobilsenteret i Oslo, men har ikke byttet skjermen enda. Problemet er at i ettertid har mobilen min blitt ødelagt, og å fikse den kommer til å bli neste like dyrt som å kjøpe ny. Er det mulig å få tilbake pengene, eller har jeg driti meg ut? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hvordan kan dette henge sammen? Du har betalt for bytte av en skjerm, som ikke er gjort enda, og i mellomtiden er telefonen blitt ødelagt? Vil det bety at du har forhåndsbetalt for jobben som skulle bli gjort? Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Hvordan kan dette henge sammen? Du har betalt for bytte av en skjerm, som ikke er gjort enda, og i mellomtiden er telefonen blitt ødelagt? Vil det bety at du har forhåndsbetalt for jobben som skulle bli gjort? Ja. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Da foreslår eg at du ringer de og forklarer hva som har skjedd, at du ikke lenger trenger tjenesten og vil avbestille. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Aldri reparer mobilen din på mobilsenteret. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Fordi..? Fikk du ikke tilbake pengene? Lenke til kommentar
provolone Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hva er galt med mobilsenteret? Har vurdert å sende inn telefonen min der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå