lodott1 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hei, Jeg har lurt litt på muligheten for å lage en liten batch som kjører først MakeMKV (lagrer filen fra blu-ray rom i en bestemt mappe) og så kjører handbreak (konvertere nevnt fil med prekonfigurerte innstillinger). Vet noen om dette er mulig? Det hadde vært utrolig praktisk å kunne bare trykket en gang, og så kjøres hele prosessen! Om ikke batch er mulig, kanskje det finnes andre måter? På forhånd, tusen takk for svar Lenke til kommentar
jonny Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 makemkv kan kjøres med en del kommandolinje-argumenter, det samme antar jeg Handbreak kan. Er helt sikkert mulig å lage en batch-fil for dette. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 i en vanlig batch-fil kjøres kommandoene sekvensiellt... Lenke til kommentar
lodott1 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Flott! Takk for svar, skal sjekke dette ut så snart jeg får tid. Hvis alle batchfiler kjører sekvensielt, da er jo halve problemet løst så med andre ord, handbreak vil ikke kjøre før makemkv er ferdig? Lenke til kommentar
jonny Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Nei, ikke hvis du ikke gjør noe spesielt for at makemkv skal kjøre som en bakgrunnsprosess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå