quebec Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hei, trenger bil når jeg studerer og er da på utkikk etter en bil som er billig i drift og det er generelt lite problemer med. Ser helst for meg en 5 seter med fem dører, men ellers er jeg åpen for alt. Bilen jeg ser etter ligger mellom 20 000 - 45 000 og fra 1998 og oppover. Har sett litt på Skoda Fabia fra 2000 - 2003 modeller og lurer på om noen som vet hvordan Skoda var på den tiden? Er det noe å satse på? Ellers har jeg sett på Toyota Corolla, Ford Focus og Mazda 323. Noen som har noen tips og/eller synspunkter på disse bilene jeg har nevnt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hadde valgt de 3 siste der over Fabia any day. Se etter en bil med lavest mulig km. stand, som ser velholdt ut og som har service historikk. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 toyota hvis du ikke vil på verksted hva med en Opel kadett ? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Citroen Berlingo 1.4 er grei studentbil med mye plass. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg har en Skoda Fabia fra 2003, om jeg ikke husker helt feil. Den går både forover og bakover, har air condition, ryggesensor og plass til noen mennesker og litt bagasje. Ligger brillefint på veien, fart nok fra en knøttliten motor. Min har registerkjede, som forhåpentligvis sparer meg for én relativt dyr vedlikeholdspost, men bil er jo uansett ikke gratis. Lenke til kommentar
khaiern Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ville godt gått for Skoda, Ford eller Toyota, ingen av de nevnte er nevneverdige dårlige. Bare pass på km.stand, service og ellers stand på bilen. Lenke til kommentar
quebec Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Ok, ser ut som det blir enten Skoda Fabia eller Ford Focus. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå