Ferdizz Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Hei, holder på å lage en nettside og tenkte jeg skulle legge til mulighet for å søke gjennom innholdet på siden. Har begynt å bruke Tipue Search som ser veldig bra ut og fungerer fint, har bare ett problem; Når jeg søker på et ord, f.eks "Video", så viser den resultater fra "hele koden" (f.eks "Video" fra navigasjonsbaren). I dokumentasjonen til Tipue Search så forklares det at man kan velge hvilke div-tags og andre elemtenter det skal vises resultater fra, men metoden som vises funker ikke... Kan være at jeg har gjort noe feil? Her er koden som skal brukes i tillegg til forklaring fra dokumentasjonen: <script> $(document).ready(function() { $('#tipue_search_input').tipuesearch({ 'mode': 'live', 'liveDescription': 'p:first', 'liveContent: 'div.container' }); }); </script> "...liveContent selects the HTML or CSS elements that contains the content to be searched. The default for this arguments is the complete text of the page." les mer her Har prøvd å erstatte "div.container" med div-taggen min "#main", som er den div'en jeg vil vise resultater fra, men uten hell... (har også prøvd "div.main" osv med samme resultat) Er det noen som har en ide om hva jeg kan ha gjort feil? Endret 31. januar 2013 av Ferd!s Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Du har en feil her: 'liveContent: 'div.container' Skal være 'liveContent': 'div.container' (Om du har andre feil i tillegg vet jeg ikke ) Endret 31. januar 2013 av Crowly Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Du har en feil her: 'liveContent: 'div.container' Skal være 'liveContent': 'div.container' (Om du har andre feil i tillegg vet jeg ikke ) Ja, det var en feil jeg la merke til tidligere, glemte å nevne det i første post. Det fungerer likevel ikke når det er rettet på Endret 31. januar 2013 av Ferd!s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå