SoiRaM Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 har du spilt det nyeste anno? og medeival 2 total war Alle total war spillene har jeg spillt og alle har fått meg til å sitte i timesvis å spille. Gode spill alle sammen nyeste anno har jeg vurdert men ikke funnet motivasjonen til å prøve det enda. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Hva mount & blade by the way? Bra strategispill med combat og action i tillegg Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Hva mount & blade by the way? Bra strategispill med combat og action i tillegg Tror har sitte i flere dager i strekk på M&B warband. Veldig stort "evig varende" spill. Men takk for tipset for nå ble jeg fristet til å spille det Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 ingen har nevtn shogun 2 fall of samurai? neei liker du strategi spill å anbefales virkelig shogun 2 er helt rått^^ beste strategi spille jeg har spilt til nå ihvertfall!! å forestn..! det er helt likt total war Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 ingen har nevtn shogun 2 fall of samurai? neei liker du strategi spill å anbefales virkelig shogun 2 er helt rått^^ beste strategi spille jeg har spilt til nå ihvertfall!! å forestn..! det er helt likt total war Er ikke shogun et total war spill da? O.o Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 nei veit du mæ ka.. d her va flaut!skulla sjett meir på ka som va skrevi.. haha bra jobba!^^ nestn så æ vurdere å slett den flaue meldinga ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå