TVDlover Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Heisann! Jeg har et lite problem! Jeg har altid vært en sånn person med mange drømmer og en "livlig" fantasi. Jeg tenker på alt mulig rart, og iblant har jeg så mye på hjernen at jeg rett og slett ikke klarer å konsentrere meg om annet en disse fantasiene mine! Jeg kjenner en barnebok-forfatter, som sier at jeg burde skrive det jeg har på hjernen ned, for hun har selv vært borti det med å ha så mange tanker i hodet som meg. Hun sier at det er det som er "bakgrunnen" til alle forfatternes historier! Mitt problem er at jeg ikke klarer å skrive det ned! Jeg vil gjerne. Skulle gjerne blitt en forfatter! Med all fantasien min hadde jeg nok kunne skrevet flere tusner av bøker! (Mer eller mindre) Jeg klarer å starte å skrive, men så stopper det liksom bare! Er det noen som har erfaring med slikt, eller liknende, som kan hjelpe meg med å få fantasien min ned på papir? Noen teknikker, tips? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Høres ut som meg, sitter med mange ideer og fantasien løper av sted. Startet selv på en bok som jeg har som mål å bli ferdig med i år men det har bare stoppet opp. Håper du får noen tips som kan hjelpe meg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå