tarantell Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 hei. Lurer på åssen jeg skifter tittel på HTML, altså, helt oppe på browseren. Kan noen gi en kode? Takker for svar. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 hehe.. <title>TITTELEN PÅ SIDEN</title> Plasseres mellom <head>-taggene. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg nekter å tro at du har googla før du spurte. Hadde du gjort det hadde du garanter funnet det. Husk det til neste gang. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 På W3Schools.com får du svar på det meste innen HTML, CSS osv... Så slipper du å søke. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Jeg nekter å tro at du har googla før du spurte. Hadde du gjort det hadde du garanter funnet det. Husk det til neste gang. Klapp igjen, du da vel... du er plagsom. Ikke svar når det ikke gjelder det vi skal diskutere.... Forresten, takker virkelig for det svaret, Mikka! Tenk om alle var som deg! :wink: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Du kunne også ha sendt en pc til hvilken som helst idiot på forumet. Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 nå holder du kjeft. Du lager bare bråk. Tror du du er noen expert på alt du da?? Jævla idiot. Skal vi snakke om deg?? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Ro ned. jeg har ikke sagt jeg er noen ekspert. Trenger ikke bli så sur for en sånn liten filleting. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Tråd stenges da det kun dreier seg om drittkasting. _orion_: Hvis alle skulle fått svar ved å bruke Google.com til en hver tid, hva er da poenget med dette forumet? Folk må få spørre om det de vil, uten å bli latterliggjort. Dette er ikke bare et forum for de som vet alt, eller tror de er smartest. Anse dette som en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg