Gå til innhold

Nå skal YouTube ta betalt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er myndig, og har ikke noe imot PewDiePie. Jeg ser på videoene hans fordi de er underholdende, uavhengig av hva andre sier; positivt eller negativt. Det er fint at du har en egen mening om ting, men det er kanskje ikke nødvendig å la alle andre høre den når alt du gjør er å kritisere.

edit: hadde jo vært for lett om den ble blå av seg selv.

Endret av Telefonsvarer
Lenke til kommentar

Hvis jeg blir nødt til å betale for å se en 10mins video som kommer en gang i måneden, kan YouTube bare ha det så godt. Selvsagt ser jeg på mer enn det, men jeg har ikke tenkt å betale en dritt for noe på YouTube. Det klarer seg med den 30seks reklamen som kommer på de fleste videoene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg blir nødt til å betale for å se en 10mins video som kommer en gang i måneden, kan YouTube bare ha det så godt. Selvsagt ser jeg på mer enn det, men jeg har ikke tenkt å betale en dritt for noe på YouTube. Det klarer seg med den 30seks reklamen som kommer på de fleste videoene.

Adblock fjerner den. Men tror det er ting som filmer etc som vil koste penger. Ikke random shit tilfeldige folk laster opp.

Lenke til kommentar
Adblock fjerner den. Men tror det er ting som filmer etc som vil koste penger. Ikke random shit tilfeldige folk laster opp.

Har ikke tenkt å bruke Adblock, da jeg tror det er en av grunnene til at dette skjer i det heletatt.

Lenke til kommentar

Dette har potensial til å bli en god ting. Men også en idiotisk ting! Spennende er det jo uansett! :)

Er jo for de som bruker mer penger enn de kan tjene på Youtube. F.eks de som lager serier..

Some days after edit: Med det mener jeg som f.eks Sony Entertainment.. eller Warner Bros.. you get it.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Håper man må betale for å se PewDiePie. Så dør han forhåpentligvis bort. Da ingen av de som ser på han har VISA el. enda.

Det dummeste man kan gjøre hvis man ikke liker noe på internett er å poste om det på internett...

Lurer på hvor mange som har gått inn på kanalen hans nå for å se hva det går i?

Ontopic: Vet ikke om dette er en god ide av Youtube. Fra alles synspunkt, og ikke bare som seer. Ser for meg at kanaler som geekandsundry, og andre som produserer høy kvalitet kommer til å bli betalkanaler. Spørs om det vil gi mer views/penger for dem eller om folk vil gå videre til å se på andre ting som ikke koster penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...