Gå til innhold

Opplastingshastighet

Pmonge

Anbefalte innlegg

Hei, la oss si at jeg bruker Iptorrents eller en annen side og jeg må "seede" like mye som jeg laster ned, hva kan jeg gjøre for å laste opp mer? ligger på rundt 0.5 - 20 kbs og det er relativt lite iforhold til mitt nettverks nivå. Har 25/10 linje. (har fjernet max opplastingshastighet via utorrent)

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at det er noen som prøver å laste ned? Og om det er mange som seeder til få som laster blir det jo lavere hastighet pr. seeder.

Ja ganske sikker på at noen laster ned.

Når torrenten er ferdig å laste ned slutter den å seede, noen som har en idé hvorfor?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis det kun er på den ene siden du ikke får seede så er det vel rimelig å anta at det ikke er spesielt mange leechere der. En annen ting du må være obs på er at trackeren rapporterer deg som leecher hvis du kun seeder deler av torrenten (f.eks. noe få episoder av en sesongpakke).

På private trackere er det som regel stor overflod av seedere, så du kommer til å plages med å seede så lenge du ikke hopper på en torrent som er helt fersk. Med helt fersk så mener jeg de 10 første minuttene.

Hvis du bruker uTorrent kan du bruke dette som utgangspunkt. Du trenger ikke nødvendigvis like mange connections som jeg har satt hvis utstyret ditt ikke takler det (modem og router).

post-6212-0-70620900-1361203479_thumb.pngpost-6212-0-55527300-1361203486_thumb.png

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...