AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hei. Jeg møtte en jente for et halvt år siden. Vi ble sammen to uker etter vi først så hverandre og alt (det meste) har vert veldig bra siden! Vi er så perfekte for hverandre og vi deler så utrolig mye. Hvis "soulmates" er en ting, så er det akkurat det jeg har funnet. Vi visste tidlig det at våre veier ville splittes om bare noen få måneder, pga. skole og jobb og videre valg i livene våres. Vi var sammen i fire måneder før hun flyttet vekk for å studere. Vi har webcam og vi snakker hele tiden. Jeg er så utrolig betatt av denne jenten og det å ikke kunne se eller ta på henne oftere er helt utrolig tungt for meg. Jeg klarer heller ikke se for meg å miste denne jenten, fordi hun er så perfekt for meg. Jeg tenker på henne til en hver tid. Jeg drømmer om henne hver eneste natt. Jeg våkner til samme tid hver morning for å ønske henne en god morgen, selv om det er flere timer til jeg skal opp selv. Er det noen som har tips om hvordan vi kan få dette til å fungere uten at det må være så utrolig tungt? :/ Vi skal bo fra hverandre i to år og to måneder (i dag), og vi kommer til å treffes ca. 4-5 ganger i året, pluss en ferieuke i året der vi drar på ferie sammen.(første nå i sommer.) Får ikke sagt hvor utrolig mye hun betyr for meg og hvor tungt det er å ikke se henne oftere. Er det noe jeg kan gjøre for å gjøre ting lettere for oss begge? Jeg har sett henne grine på webcam fordi hun vil hjem til meg. Jeg var den som måtte si at det er en grunn til at hun er der hun er, og at jeg er her når hun kommer hjeml. At hun bare må bite tennene sammen og være sterk. Jeg må innrømme jeg felte en tåre etter å ha fortalt henne det, fordi det var helt utrolig tungt for meg å si. Kompisser som kjenner meg sier jeg må finne meg en annen fordi hun kommer til å gjøre det samme. Jeg har snakket med henne om det og jeg er helt sikker på at ingen av oss kommer til å gjøre noe. (Jeg takler det ikke og hun fortalte at det gjør ikke hun heller). Jeg er så stupforelsket i denne jenta. Jeg skal opp klokken 9 i morgen men jeg blir bare sittende å tenke på henne og se bilder av henne. Det har vert på denne måten i nesten en måned nå. Setter veldig pris på all hjelp. Jeg vet ikke hvor lenge jeg takler å holde på på denne måten, men jeg vet jeg er nødt for begge sin skyld. Anonym poster: 5714625530417693670ec592360bc787 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå